خبرگزاری کار ایران

کدام نوع جواهرات و اکسسوری‌ها برای استفاده روزانه مناسب هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۹۸۸

امروزه با توجه به کاربرد پر رنگ مد و فشن در زندگی افراد، می‌دانیم که زیورآلات نقش مهمی در تکمیل ظاهر و استایل دارند. در واقع زیورآلات به صورت ناخودآگاه اعتماد به نفس را افزایش می‌دهند، چرا که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

هر چقدر ظاهر و استایل‌تان ساده باشد، به همراه جواهرات و زیورآلات، چشمگیر و زیبا خواهد شد. اگر جواهرات را بر اساس موقعیتی که در آن هستید، انتخاب نمائید، ناخودآگاه به مخاطب خود این پیام را می‌دهید که شما تا چه اندازه به مد و فشن تسلط دارید و به خوبی می‌دانید که هر مکانی تیپ و استایل خاص خود را می‌طلبد.

بدون شک وقتی شما از یک انگشتر طلا نگین دار یا یک دستنبد طلا با جواهرات گران قیمت در مهمانی‌های رسمی استفاده می‌کنید، باید بدانید که این زیورآلات را نباید در محل کار خود استفاده نمائید و این نشان دهنده دقت و دانایی شما در انتخاب لباس و اکسسوری‌های‌تان می‌باشد. لباس ها و جواهرات را باید با توجه به نوع مهمانی و یا محیطی که در آن حضور دارید، انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا با اصول استفاده از زیورآلات بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با فرهنگ استفاده از زیورآلات

جواهرات، اکسسور‌ی‌ها و موارد تزئینی هستند که برای تکمیل یک استایل و ظاهر زیبا، ضروری می‌باشند. اما در این میان نکته حائزاهمیت این است که بدانید از کدام جواهر در چه مکانی استفاده کنید، در واقع نکته اصلی و طلایی در زیبا و شیک شدن رعایت این اصل اساسی می‌باشد. ممکن است شما یک گوشواره طلا جواهر زیبا و چشمگیر را در محل کار خود استفاده کنید، در این صورت جواهر شما تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. اما در عین حال این پیام را به اطرافیان می‌رساند که شما اصول اولیه استفاده از زیورآلات را نمی‌دانید یا به عبارتی دیگر، فرهنگ استفاده از آن‌ها را بلد نیستید. پس اولین قدم برای داشتن یک استایل شیک، داشتن اکسسوری‌های زیبا و مد روز بوده و کلید طلایی آن نحوه استفاده درست از آن‌ها می‌باشد.

جواهرات و زیورآلات مناسب روزمره

استایل و نحوه پوشیدن لباس شخصیت شما را نشان می‌دهد. برخی از زیورآلات فقط به منظور زیباتر کردن استایل شما بکار نمی‌روند، بلکه معانی و دلایل عمیق‌تری دارند، برای مثال حلقه ازدواج در این دسته قرار می‌گیرد. حتی برخی به بستن ساعت مچی نیز عادت دارند و می‌توان گفت این اکسسوری نیز در زمره زیورآلات روزمره قرار می‌گیرند و می‌توانید در هر مکانی که در طول روز می‌روید از آن‌ها استفاده نمائید. مهم‌ترین نکته در مورد زیورآلاتی که به طور روزمره استفاده می‌شوند، راحتی آن‎‌هاست. بهترین توصیه، برای زیورآلات روزمره استفاده از حلقه ازدواج، گردنبند طلا با یک آویز ساده، گوشواره طلا، دستبند طلا بدون جواهر و ساده می‌باشد. اما برخی از زیورآلات را نباید به صورت روزمره استفاده کرد، به طور مثال انگشتر نگین‌دار جواهر که مناسب مهمانی‌های رسمی است، را نباید به طور روزمره مورد استفاده قرار داد، مخصوصا اگر شاغل هستید باید نکات زیادی را در پوشش روزانه خود رعایت نمائید که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. استفاده از دستبند کارتیر طلا نیز یک انتخاب بسیار هوشمندانه محسوب می‌شود.

چرا باید به زیورآلات محل کار اهمیت داد؟

داشتن یک استایل تقریبا رسمی و همچنین راحت، از نکاتی است که باید در انتخاب لباس مخصوص محل کار به یاد داشته باشید. اما داشتن یک ظاهر کامل بدون استفاده از زیورآلات ممکن نیست. انتخاب اکسسوری مناسب محل کار باید بر اساس موقعیت کاری و فضایی که در آن کار می‌کنید، انجام گیرد. بطور کلی از جواهرات و زیورآلاتی که خیلی خیلی بزرگ یا پر زرق و برق و درخشان هستند، باید پرهیز کنید. نگین‌های الماس یا سنگ‌های جواهر هم مناسب محل کار نیستند مگر اینکه از حلقه‌های تک نگین ساده یا گوشواره‌های میخی طلا ظریف که خیلی پر زرق و برق نیستند استفاده نمائید. اگر محیط کاری شما صمیمی و غیر رسمی است، می‌توانید از دستبند طلا یا گوشواره طلا ساده و بدون نگین هم استفاده نمائید. برخی از جواهرات مانند اکسسوری های چوبی یا چرم و طلا نیز می‌توانند بر اساس محیطی که در آن کار می‌کنید گزینه مناسبی باشند. در محیط‌های فرهنگی و آموزشی به هیچ وجه از زنجیر و دستنبد طلا استفاده نکنید و تنها به استفاده از یک انگشتر ساده اکتفا نمائید. در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنیم سعی کنید در محل کار خود از اکسسوری‌های کلاسیک و ساده در تکمیل استایل خود بهره ببرید.

کلام آخر

حتما می‌دانید که جواهرات نشان دهنده شخصیت شما و مکمل خوبی برای استایل و ظاهر شما هستند، هر فردی، استایل شخصی خود را دارد که او را از بقیه متمایز می‌کند. اکسسوری‌ها در این زمینه کمک زیادی به ما می‌کنند و کا را برایمان راحت می‌نمایند. اما باید توجه داشته باشید که اولا این اکسسوری‌ها باید تکمیل کننده استایل ما باشند نه در تضاد با آن و همچنین فضا و محیطی که قرار است در آن حضور پیدا کنیم هم در پوشش لباس و اکسسوری‌های مورد استفاده، تاثیر گذار هستند. پس در هنگام ست کردن لباس با زیورآلات خود باید به تمام جوانب دقت کنید تا بتوانید یک ظاهر شیک و بی نقص داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز