خبرگزاری کار ایران

اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۷۲

اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران به همت معاونت پژوهش و منابع دیجیتال، با تقدیر از پژوهشگران برتر در تاریخ ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، سیزدهمین دوره جشنواره ملّی پژوهش و فناوری با معرفی پژوهشگران برتر در عرصه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در قالب کتاب، طرح‌های پژوهشی، پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری برگزار می‌شود. 

در این دوره از جشنواره ۹۷ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که از این تعداد بیشترین آثار به ترتیب در حوزه کتاب با ۴۰ عنوان و ۳۸ عنوان پایان نامه است. از مجموع پایان نامه‌های دریافتی، تعداد ۱۸ عنوان در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۰ عنوان در مقطع دکتری بوده است. 

همچنین در بخش طرح‌های پژوهشی ۱۰ طرح و در حوزه ایده‌های برتر ۹ ایده مورد ارزیابی قرار گرفت. 

آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران با حضور پژوهشگران، استادان و مسئولان، روز دوشنبه ۱۲ دی ماه، ساعت ۱۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران (تالار قلم) واقع در ساختمان کتابخانه ملّی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز