خبرگزاری کار ایران

تاج گردون:

تونل دیل - چُرام دو سال است تعطیل شده و صدای کسی هم در نمی آید / امیدوارم از خواب بلند شوید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۲۴۰

رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، از تعطیلی دوساله پروژه ملی تونل دیل گچساران - چُرام که فاصله بین اصفهان و بنادر دیلم و گناوه را بیش از 120 کیلومتر کمتر می کند ، اظهار تاسف کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "غلام رضا تاج گردون" در این یاداشت که در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر کرده، نوشت: 

" تونل معروف به تونل دیل با سرعت بالایی بین چرام و گچساران در حال ساخت بود. طول آن دو هزار و 500 متر بود و در طول حدود یک سال حدود هزار و 500 متر آن حفاری شد. به مشکلی خورد و مشکل رفع شد. الان بیش از دو سال است که تونل تعطیل شده و کارگاه جمع و جور شد و رفت."

نماینده سابق گچساران در ادامه یادداشت خود چنین آورده: اگر ساخته شود ضمن کمک به اقتصاد مناطق محروم آن خِطه موجب می شد فاصله بین اصفهان تا بندر دیلم و گناوه بیش از 120 کیلومتر نزدیک تر شود. تعطیل شد یک نفر هم نیست پاسخگو باشد. احتمالا می فرمایند اعتبار نداریم که ندارند. چطور برای برخی موضوعات غیرضرور اعتبار هست ولی برای این ( تونل دیل) نیست؟

تاج گردون در پایان یادداشت خود آورده: " امیدوارم یکی از آنهایی که همیشه صدایش بلند بود از خواب بلند شود و حالا که حق الناس تضییع شد و سکوت کرد برای اجحاف در بیت المال صدایش را بلند کند." 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز