خبرگزاری کار ایران

اطلس جامع گردشگری هرمزگان تهیه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۶۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: اطلس جامع گردشگری هرمزگان تهیه می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد محسنی با اعلام این خبر، عنوان کرد: اطلس جامع گردشگری استان با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی، شهرداری، جهاد کشاورزی، محیط‌زیست و... با محوریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهیه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: این اطلس حوزه مأموریتی وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به لحاظ جغرافیای فعالیت‌ها مشخص می‌کند و محدوده کار و فعالیت افرادی که می‌خواهند در این سه حوزه اقدام کنند را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کارکرد اطلس جامع گردشگری استان 10 ساله است، ادامه داد: اطلس جامع گردشگری باید بتواند تا 10 سال آینده پاسخگوی مراجعین و فعالان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشد.

محسنی تصریح کرد:  اطلس جامع گردشگری استان هرمزگان دارای اطلاعات کاملی شامل پیشینه تاریخی، ویژگی‌های قومی و مذهبی، آداب‌ورسوم، موسیقی، بازی‌های محلی و معرفی جاذبه‌های گردشگری، موقعیت جغرافیایی و اجتماعی شهرها، مسیرها و روستاهای هدف گردشگری و ... است که خیلی از فرایندهای صدور مجوزها را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز