خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

اسکله‌ تفریحی در جزیره ابوموسی ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۲۴

استاندار هرمزگان گفت: با امضای تفاهم نامه سه جانبه استانداری هرمزگان، وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زیرساخت‌های گردشگری هرمزگان توسعه می‌یابد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی در تشریح این خبر، عنوان کرد: این تفاهم نامه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه دریا محور است که طبق آن پایانه‌های گردشگری بخش غربی شهید حقانی، نخل ناخدا و جزیره هرمز تجهیز می‌شود.

وی با بیان اینکه محوریت و اولویت این تفاهم نامه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعریف زیرساخت‌های جدید است،افزود: تسهیل‌گری در فرآیند صدور مجوز از موضوعات توافقنامه است، تسهیل در فرآیند صدور مجوزهای برای تاسیسات و سازه‌های آبی اتفاق مهمی است که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریایی را رونق می‌دهد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اکنون فقط ۵ جزیره در حوزه دریایی و بندری کاربری دارند که موضوعات این تفاهم نامه در راستای توسعه محوطه بنادر، ارتقای کیفیت ارائه خدمات مسافرت‌های دریایی در ابعاد داخلی و بین‌المللی، گسترش فعالیت‌های گردشگری دریایی با شرایط ایمن مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است تا گردشگری دریایی در هرمزگان شکوفا شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسکله‌های تفریحی در سایر بنادر استان بویژه جزیره استراتژیک ابوموسی بزودی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز