خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان:

۱۰ مرکز صنایع‌دستی در هرمزگان تجهیز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۱۹۸

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری ۱۰ مرکز صنایع‌دستی در استان تجهیز می‌شوند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سهراب بناوند در تشریح این خبر، عنوان کرد: مراکز صنایع‌دستی در شهرستان‌های بندرعباس، بستک، بندرلنگه و جاسک بااعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد ریال تجهیز می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان،افزود: در مراکز صنایع‌دستی خدماتی از جمله آموزش، آزمون، صدور مجوز و... انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان صنایع‌دستی دارای کارت مهارت می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات بیمه صنایع‌دستی اقدام کنند، افزود: هنرمندان و صنعتگران می‌توانند در بندرعباس به معاونت صنایع‌دستی و در شهرستان‌ها به ادارات و نمایندگی‌های اداره‌کل مراجعه کنند.

بناوند ادامه داد: یکی از مهم‌ترین شرایط ثبت‌نام داشتن هر دو کارت شناسایی صنایع‌دستی و فنی و حرفه‌ای در یک‌رشته مشابه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷ هزار مجوز صنایع‌دستی در استان صادرشده و این در حالی است که این اداره‌کل تمام تکالیف خود در بخش صدور مجوزها را در نیمه اول سال محقق کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز