خبرگزاری کار ایران

وب‌سایت کیف ملی، تولیدکننده عمده کیف و کوله‌پشتی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۱۵

وب‌سایت مجموعه کیف ملی افتتاح شد. اگر می‌خواهید به صورت عمده و ارزان، انواع کیف، کوله پشتی، ساک و چمدان و هدایای تبلیغاتی تهیه کنید وارد این وب‌سایت شوید.

مجموعه تولیدی کیف ملی باهدف تولید انواع کیف و کوله بدون محدودیت در مدل، طرح، رنگ و جزئیات، توانایی تولید انواع محصولات با جنس برزنت، چرم طبیعی و چرم مصنوعی را دارد. مجموعه کیف ملی تقریبا شبیه به مجموعه‌های ملل چرم melalcharm.com در ایران و bargainsgroup.com در کانادا است.

هدف اصلی مجموعه، تولید و پخش عمده و ارزان کیف، کوله‌پشتی، چمدان و ساک مسافرتی با ۳ ویژگی است:

  1. قیمت مناسب و ارزان بر پایه قیمت تم شده تولید
  2. بالاترین سطح کیفی متناسب با درخواست سفارش‌دهنده
  3. تحویل کالا در کمترین زن ممکن و موعد مقرر وعده شده میان طرفین

 

خدمات و محصولات مجموعه کیف ملی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

تولیدی کیف اداری

تجربه چندین‌ساله مجموعه تولیدی کیف ملی در حوزه تولیدی کیف اداری، باعث می‌شود که سفارش‌های تولید کیف اداری را در سریع‌ترین زن ممکن، بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت، تولید و ارائه کنند.

کیف اداری صرف‌نظر از مردانه یا زنانه بودن انواع مختلفی دارد که در طرح‌ها، مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شود که در ادامه، ش را با انواع آن آشنا خواهم کرد

  • کیف اداری چرمی
  • کیف اداری پارچه‌ای
  • کیف اداری دستی
  • کیف اداری دوشی

 

کیف و کوله‌پشتی لب تاپ و تبلت

تولید کیف لپ‌تاپ و تبلت یکی از مهم‌ترین و گسترده‌ترین فعالیت‌هایی است که طی دهه اخیر انجام می‌دهند.

کیف لپ‌تاپ همان‌طور که از نامش پیداست برای محافظت و حمل لپ‌تاپ استفاده می‌شود. امروزه با گسترش استفاده از لپ‌تاپ، کیف‌های لپ‌تاپ نیز از تنوع بالاتری برخوردار شده‌اند.

 کیف‌های لپ‌تاپ را به سه بخش، دستی، دوشی و سه کاره تقسیم می‌شود که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند.

کیف پول چرم

همان‌طور که می‌دانید آقایان و خانم‌های شیک‌پوش به دلیل منطقی‌بودن فقط به‌ظاهر خود توجه نمی‌کنند؛ بلکه کیفیت محصول برای آن‌ها مهم است.

 در مجموعه کیف ملی، با داشتن تجربه در تولید کیف چرمی برای تمام افراد، با سلیقه‌های متفاوت اقدام به تولید کیف پول چرمی می‌کند.

در زیر تعدادی از انواع کیف پول را بینید.

  • کیف پول کتی یا پالتویی
  • کیف پول جیبی
  • کیف پول مردانه اسپرت
  • کیف پول دسته چکی
  • کیف پول دستی و پاسپورتی
  • کیف پول دارای جای موبایل
  • کیف پول مردانه لاکچری
  • کیف پول زنانه رسمی
  • کیف پول زنانه لاکچری
  • کیف پول زنانه اسپرت

کیف پاسپورتی

کیف پاسپورتی همان‌طور که از نام آن پیداست برای حمل مدارک ضروری در هنگام سفر استفاده می‌شده است. کیفی است کوچک که در هنگام سفر دست‌وپاگیر شخص نباشد و از طرفی این‌قدر جادار باشد که تم مدارک و وسایل موردنیاز فرد را برای سهولت دسترسی در خود جای دهد.

البته برخلاف گذشته کیف پاسپورتی دیگر مختص استفاده در هنگام سفر نیست. این کیف به دلیل جادار بودن امروزه طرف‌داران زیادی دارد که از آن برای سفرهای درون‌شهری نیز استفاده می‌کنند و وسایل و مدارک موردنیاز روزانه خود را در آن جای می‌دهند.

کیف پاسپورتی به دودستة کلاسیک و مدرن تقسیم‌بندی می‌شوند.

کیف و کوله مارک

بعضی از افراد در هنگام انتخاب کوله‌پشتی به کارایی و طراحی آن توجه می‌کنند. اما برای گروهی از افراد، مارک نکته بسیار مهمی در انتخاب به شمار می‌آید.

مارک‌هایی مانند کترپیلار، پیر گاردین و فوروارد که به‌صورت عمده و ارزان در تولیدی کیف ملی موجود می‌باشد.

چمدان و ساک

طیف گسترده‌ای از چمدان‌ها وجود دارند که هرکدام برای مصرف خاصی تولید می‌شوند. از نظر جنس نیز، چمدان‌های سخت و نرم با ویژگی‌های سازنی مختلف وجود دارد؛ بنابراین انتخاب چمدان یا ساک مسافرتی بسیار سخت می‌شود.

در زمینه تولید چمدان و ساک، تولیدی کیف ملی اقدام به تولید چمدان خلبانی، چمدان ست، ساک مخصوص حجاج، ساک بهداشتی و ساک فرش نموده است.

هدایای تبلیغاتی

تولید هدایای تبلیغاتی به‌منظور استفاده در بخش مارکتینگ و بازاریابی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شود که اغلب از جنس چرم می‌باشند.

بااین‌حال از هدایای تبلیغاتی می‌توان برای هدیه‌دادن به شرکت‌کنندگان در همایش‌ها و سمینارها استفاده کرد. این محصولات در انواع، کیفیت و قیمت‌های متنوع تولید می‌شوند.

تولید سفارشی کیف و کوله‌پشتی

شاخص‌های تولید کیف و کوله‌پشتی به‌غیراز سبک و سلیقه نفر باید به عواملی چون  اندازه و وزن، جنس کیف، تعداد جیب‌ها، نحوه حمل کیف، نوع بسته‌شدن کیف، همچنین قیمت کیف بستگی دارد.

اگر می‌خواهید کیفی مناسب باسلیقه و نیاز خود پیدا کنید به سایت تولیدی کیف ملی سر بزنید و مدلی که نیاز دارید انتخاب کنید. اگر مدل مناسبی برای شما پیدا نشد در بخش تولید سفارشی بروید و با مشاوران  تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

برای سفارش عمده و ارزان کیف، کوله پشتی، ساک، چمدان و اقلام تبلیغاتی وارد وب‌سایت تولیدی کیف و کوله پشتی کیف ملی شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز