خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور وعده داد؛

افزایش 300 تختخواب بیمارستانی به شرط تامین زیرساخت استانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۰۶۶

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از افزایش 300 تختخواب بیمارستانی به شرط تامین زیرساخت استانی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از بیمارستان عالی نسب تبریز طی گفت وگو با خبرنگاران در تشریح دستاوردهای سفر به آذربایجان شرقی برای مردم استان، گفت: تامین اجتماعی در ۳ بخش بیمه‌ای، درمان و اقتصادی در حوزه کسب و کار فعال است و استان آذربایجان شرقی یکی از استان های بزرگی است که بیشتر از ۵۴ درصد جامعه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی افزود: مهمترین نکته این سفر ارزیابی خدماتی در استان بود که خوشبختانه با توجه به شرایطی که می‌بینیم نسبت خدمات دهی در آذربایجان شرقی خوب است اما همچنان با توجه به اینکه رویکرد توسعه خدمات را در استان ها در بخش های مختلف داریم در حوزه درمان تصمیمات موثری گرفته شد.

موسوی ادامه داد: علاوه بر اینکه ۶ پروژه فعال درمانی در بخش های مختلف از جمله ایجاد و توسعه داریم، ۳ درمانگاه تخصصی جدید را نیز در شهرستانهای مختلف استان طراحی و پیاده می کنیم و در حال اجرا هستیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: یکی از مباحث مورد انتظار از سازمان موضوع تخت های بیمارستانی بود که تصمیم مقدماتی بر این شد که با در اختیار قرار دادن مقدماتی مثل زمین و پروانه ساخت از طرف استانداری به سازمان تامین اجتماعی، در کنار ظرفیت موجود احداث بیمارستان های جدیدی با ظرفیت ۳۰۰ تختخواب خواهیم داشت.

میرهاشم موسوی با بیان اینکه در بخش های مختلف هم بحث توسعه سرمایه گذاری در اولویت قرار گرفت، تاکید کرد: اعلام آمادگی کردیم که اگر در حوزه معدن فرصت های سرمایه گذاری استان در اختیار مجموعه سرمایه گذاری ما قرار گیرد،  در این زمینه نیز می توانیم حضور جدی تر داشته باشیم و همچنین در بخش های دیگر افزایش وام قرض الحسنه برای بازنشستگان در اولویت تصمیمات بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز