خبرگزاری کار ایران

با یک بیزینس ایده ‌آل تبدیل به یک فرد ثروتمندی شدم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۳۴

قبل ‌از هر چیز باید بگویم عامل موفقیت در یک کسب ‌و کار انتخاب یک بیزینس مناسب و سودآور است و من با توجه به این قانون با مشورت گرفتن از افراد متخصص در این زمینه وارد حوزه فلفل دلمه ای شدم که می ‌توانم بگویم این انتخاب یک تحول عظیمی را در زندگی من ایجاد کرد و موجب سرازیر شدن ثروت در زندگی من شد چرا که محصول فلفل دلمه یکی از محصولات ارگانیکی است که همواره در سبد خرید افراد قرار دارد لذا ظرفیت رشد خوبی دارد و من از این فرصت استفاده کردم و در مدت کوتاهی به سودآوری بالایی رسیدم حال در این ‌جا قصد دارم این حوزه را بهتر بیان کنم.

فلفل دلمه ای صادراتی

فلفل دلمه ای صادراتی که در واقع همان فلفل های رنگی در انواع رنگ های مختلف می باشد است این فلفل ها در رنگ های متفاوت مانند قرمز، سبز، زرد، نارنجی می باشد که کنار هم یک ترکیب رنگ عالی را می سازند. آب و هوا می تواند در رشد و مرغوبیت فلفل دلمه ای تاثیر زیادی بگذارد مثلا اگر فلفل دلمه ای در معرض نور خورشید مستقیم و زیاد قرار بگیرد باعث می شود که محصول شیرین و با کیفت تری را به وجود بیاید. به دلیل اینکه فلفل دلمه ای صادراتی ارزش غذایی بالایی دارد و و علاوه بر آن ارزش اقتصادی خوبی هم دارد افراد زیادی آن را به مصرف در می آورند.

 

فلفل دلمه ای رنگی

همانطور که می دانید فلفل دلمه ای در شمار محصولات خوراکی تقسیم بندی می شود که طعم، شکل ظاهری و همچنین عطر و بوی آن از اهمیت ویژه ای برای خریداران برخوردار است. با توجه به این موضوع می توان گفت میزان کیفیت و قیمت فلفل دلمه ای رنگی به صورت مستقیم بر میزان خرید آن اثر می گذارد. در میان رقم های متنوع فلفل دلمه ای رنگی محصولاتی که پوست آنها کاملا یکدست و یکرنگ بوده کیفیت بالاتری دارد. این محصول دارای طعم خوب و دلنشینی بوده و تلخ نمی باشد. قوام پوست آن نیز محکم و سفت است.


با یک بیزینس ایده ‌آل تبدیل به یک فرد ثروتمندی شدم

فلفل دلمه ای

بازار محصول فلفل دلمه ای بسیار رونق دارد و پس از برداشت به سرعت وارد بازارهای خرید فلفل دلمه ای رنگی مانند میادین میوه و تره بار می شود. در فصل تابستان به صورت کشت فضای باز و در فصل زمستان در گلخانه تولید و صادر می شود و در حال حاضر فلفل دلمه ای ایرانی به کشورهایی مانند روسیه، قطر، امارات و عمان صادر می شود. فروش عمده فلفل دلمه ای در پایان هر دوره زراعی توسط کشاورزان انجام می شود که معمولاً برای کشت زمین در بهار و تابستان در مرکز و شمال کشور و پاییز و زمستان در نیمه جنوبی کشور انجام می شود.


با یک بیزینس ایده ‌آل تبدیل به یک فرد ثروتمندی شدم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز