خبرگزاری کار ایران

بوی خوش میلیاردر شدن با اسانس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۱۲۶

آیا شما هم دغدغه اصلی زندگیتان پول می باشد؟

آیا به دنبال داشتن میلیاردها پول هستید تا بتوانید به ذحتب طعم میلیاردر شدن را بچشید؟بسیار خب با ما همراه باشید تا در این مقاله یه راه عالی کسب ثروت را به شما در زمینه اسانس های مختلف معرفی کنم.

اسانس نعناع فلفلی

این محصول از اسانس طبیعی نعنا تهیه شده است که اسانس نعناع فلفلی دارای اثرات ضد نفخ شوده که سبب کاهش اسپاسم های شکمی و کاهش سو هاضمه می شود.

اسانس نعناع فلفلی تقویت کننده معده و بدن بوده و سبب خروج گاز های معده و روده از بدن می شود و همچنین نعناع خاصیت ضد میکروبی دارد و در از بین بردن کرم های روده موثر می باشد.

این نوع نعناع خاصیت ضد عفونی کنندگی علیه میکروب های دهانی را دارد بدین منظور غرغره کردن با اسانس نعنا می تواند بوی بد دهان را که ناشی از میکروب های دهانی است را از بین ببرد.

اسانس نعنا خاصیت ضد آندروژنی دارد و در خانم هایی که رشد موهای زائد به صورت غیر طبیعی دارد مناسب است و در طب سنتی از دم کرده نعنا برای کاهش دردهای شکمی و مشکلات نفخ استفاده می کنند.

 

اسانس های گیاهی

در سالهای اخیر اسانس‌های گیاهی بسیار رایج شده‌اند و خواص درمانی اسانس‌های گیاهی بیش از بوی آنها مورد توجه است، در واقع آنها خواص شفابخشی، درمانی، سلامتی و آرام‌بخشی دارند.

در زیر چند کاربرد این اسانس‌های گیاهی را می‌آوریم البته پیش از استفاده از آنها ابتدا با پزشک یا مشاور سلامت مشورت کنید و مطمئن شوید که هیچیک از اعضای خانواده به این اسانس‌های معطر گیاهی حساسیت ندارند.

اسانس های گیاهی مانند نعناع که  درد معده را آرام می‌کند بدین صورت که یک یا دو قطره از این اسانس را بر محل درد بچکانید و به آرامی ماساژ دهید و برای سردرد، محل سینوس‌ها و شقیقه‌ها را با این اسانس به آرامی ماساژ دهید.

اسانس نعناع سردکننده است و بهتر است آن را با یک روغن گیاهی مخلوط کنید و سپس برای ماساژ استفاده کنید و می‌توانید ترکیبی از اسانس میخک و نعناع را برای تسکین درد بکارببرید.


بوی خوش میلیاردر شدن با اسانس

اسانس وانیل

اسانس وانیل نوعی اسانس کاربردی و پرفروش است که بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال تهیه آن هستند اسانس‌ها به‌طورکلی به دو دسته مایع و پودری تقسیم می‌شوند اسانس وانیل هم در دو نوع پودری و مایع در بازار وجود دارد.

از اسانس مایع وانیل در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی مانند کرم یا انواع صابون‌ استفاده می‌شود.

استفاده از محصولات حاوی اسانس وانیل نه‌تنها هیچ مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند، بلکه فواید بسیار زیادی برای سلامت پوست و مو به همراه دارد. علاوه بر این برای بهره‌مند شدن از فواید فوق‌العاده این محصول می‌توان آن را با دیگر اسانس‌ها یا روغن‌های حامل ترکیب کرد.


بوی خوش میلیاردر شدن با اسانس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز