خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز خبرداد؛

طرح روشنایی شهرک رکن‌آباد شیراز به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۱۶

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز گفت: رویکرد اصلی در اجرای پروژه های مختلف توسط شرکت توزیع برق شیراز را محرومیت زدایی و افزایش رضایت مندی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رضا سلاحی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح روشنایی شهرک رکن‌آباد شیراز اضافه کرد: در اجرای پروژه های این شرکت علاوه بر هدف گذاری و برنامه ریزی ها استراتژیک، بازخورد نظرات مردم در درگاه‌های ارتباطی مختلف مانند میز خدمت و ملاقات عمومی با شهروندان نقش تعیین کننده ای دارد.

مدیر امور یک شرکت توزیع برق شیراز نیز گفت: در پی حضور مردم در میز خدمت و درخواست شهروندان این منطقه اقدامات لازم به منظور طراحی و احداث فاز اول روشنایی انجام گرفت.

غلامرضا ذنوبی افزود: فاز اول روشنایی بلوار تلاش غربی شهرک رکن آباد با احداث ۶۰۰ متر شبکه و نصب ۱۲ اصله پایه و ۲۴ دستگاه چراغ روشنایی با توان کلی ۳۶۰۰ وات توان الکتریکی همراه با سیستم هوشمند شنایی معابر افتتاح و به بهره بر آری رسید.

وی افزود: در این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت هزینه شده است.

مدیر امور یک شرکت توزیع برق شیراز گفت: طراحی فاز دوم این پروژه به پایان رسیده است که که اعتبار اجرای آن با مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پس از جلب مشارکت لازم، احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز