خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه برق در دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۵۳

۴۰ روستای این استان از نعمت روشنایی برخوردار خواهند شد و ۲ روستای چاه روغنی و برد جفته زیلایی بویراحمد با جمعیتی حدود ۳۵ خانوار نیز از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۷ پروژه این شرکت در مناطق مختلف استان طی دهه فجر امسال خبر داد.

«مهندس داود راهزادی» در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج گفت: از تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر امسال صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد، ۱۶ پروژه افتتاحی و یک پروژه کلنگ زنی است.

وی اعتبار هزینه شده برای افتتاح این پروژه‌ها را حدود ۸۰ میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف روشنایی معابر، احداثخطوط ۲ مداره، برقرسانی روستایی و توسعه شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۴۰ روستای این استان از نعمت روشنایی برخوردار خواهند شد و ۲ روستای چاه روغنی و برد جفته زیلایی بویراحمد با جمعیتی حدود ۳۵ خانوار نیز از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

راهزادی از احداثو توسعه خطوط ۲ مداره در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران در ایام دهه فجر امسال خبر داد و یادآورشد: بلوارهای گلستان گچساران، ورودی دانشگاه پیام نور دهدشت و جاده دوم آبشار یاسوج نیز دارای روشنایی معابر می‌شوند.

وی گفت: ترانس دوم ایستگاه امیرحاضر(ع) برای برقرسانی پایدار به شهرستان بهمئی و تبدیل ترانس فوق توزیع ایستگاه شهرستان دنا از دیگر پروژه‌های افتتاحی این دهه مبارک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی خط ۲ مداره دو راهی طولیان – تنگ هیگون دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با هدف پایدار نمودن برق بخش قعه رئیسی و دیشموک در این ایام نیز خبرداد.

راهزادی افزود: احداثو بهینه سازی روشنایی معابر شهرستان چرام از دیگر برنامه‌های افتتاحی دهه فجر ۹۳ در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز