خبرگزاری کار ایران

کاشی و سرامیک رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۴۹

تولید کاشی و سرامیک در ایران بسیار فراوان است و استان یزد جزء تولید کنندگان برتر این محصول در جهان است اما این محصول با توجه به کاربردش حجم تقاضای بالایی دارد و بوسیله آن به راحتی می توانید به درآمد بالایی برسید و با این کسب و کار رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، در ادامه چند نوع از انواع کاشی را به شما معرفی می کنیم.

کاشی و سرامیک طرح مرمر

کاشی های طرح چوب موجود در فضای باز می توانند با استفاده از روش های دیگرنصب، مانند قرار دادن روی چمن، بر روی شن فضای زیبایی را ایجاد کرد، که این راه حل ها فضا را برای نصب سیستم های آبیاری یا لوله های زیر زمین باز می گذارد. همچنین قیمت کاشی و سرامیک طرح مرمر با توجه به نوع آن متفاوت است، همچنین می توانید به فضای بیرونی و داخلی ساختمان خود، نگاه طبیعی و گرم داشته باشید و حتی اطمینان از تداوم زیبایی بین آن ها داشته باشید، زیرا طرح های متنوعی برای استفاده در فضای داخلی و خارجی در دسترس هستند.

 

کاشی و سرامیک چوبی

به لطف تکنولوژی های پیشرفته برای ساخت این کاشی های طرح چوبی از نظر تنوع رنگ، تنوع طرح و سایز مختلف که کاملا جنبه ی زیبایی‌ شناسی و جزئیات ویژه‌ای که یک کفپوش چوب طبیعی دارد را در نظر گرفته و در کاشی و سرامیک منعکس می کند. بنابراین قیمت کاشی و سرامیک چوبی مناسب است زیرا به لحاظ بصری، هیچ تفاوت قابل مشاهده ای بین چوب طبیعی و کاشی و سرامیک طرح چوب وجود ندارد، زیرا این ها تمام اثرات چوب را تا کوچکترین جزئیات آن، بازتولید می کنند. در مجموعه ما انواع نمونه مختلفی از کاشی و سرامیک طرح چوب وجود دارد که به دلیل ایجاد و چاپ نواقص چوب طبیعی بروی کفپوش ها، ساختاری به قدری واقعی ایجاد می کند که شما تصور می کنید که روی کفپوش چوب طبیعی راه می روید.

کاشی و سرامیک رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می کند

کاشی و سرامیک سنگی

این‌ سرامیک علاوه بر ایجاد زیبایی فوق العاده در منزل یا محیط کار شما در مقابل عوامل محیطی گوناگون مانند نفوذ آب، ضربه و رطوبت نیز از‌ مقاومت بالایی برخوردار است. سبب می‌ شود که شخص را از محتمل شدن هزینه های گزاف در آینده در‌ امان نگه دارد و قیمت کاشی و سرامیک سنگی عادلانه است، کاشی و سرامیک های سنگی در‌ رنگهای مختلفی‌ همچون سفید، یشمی، مشکی و غیره به بازار عرضه می شوند. هر‌ کدام از آنها جهت استفاده در‌ محیطی مشخص قابل استفاده هستند مثلا از محصولات رنگ روشن جهت استفاده از محیطهای کوچک استفاده می‌ گردد زیرا موجب بزرگتر به نظر رسیدن فضا خواهد شد. البته کسانی که قصد دارند دکوراسیون ساختمان های خود را به طور امروزی جلوه دهند می توانند این نوع از کالاها را به صورت عمده نیز سفارش دهند.

کاشی و سرامیک رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می کند

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز