خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد؛

۱۹ مدرسه در حاشیه شهر مشهد تا پایان امسال ساخته خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۹۹

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای ساخت ۱۹ مدرسه در این استان خبر داد و گفت:۹۰ کلاس به فضای آموزشی استان خراسان رضوی تا پایان سال اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالقاسم بابایی در این باره اظهار داشت تا پایان امسال، ۹۰ کلاس درس  به فضای آموزشی خراسان رضوی اضافه می‌شود که ۵۰ درصد این کلاس‌ها در مشهد و بقیه در شهرها و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برای افزایش سرانه فضای آموزشی در حاشیه شهر مشهد بر اساس برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، ساخت ۱۹ مدرسه تا پایان سال آغاز خواهد شد، در این زمینه برای ساخت ۷مدرسه با بنیاد علوی تفاهم نامه ای امضا کردیم که ساخت چهار مدرسه توسط این بنیاد نهایی شده است، همچنین ساخت ۳ مدرسه دیگر توسط این بنیاد در حال بررسی است.

بابایی تصریح کرد: ساخت  ۵ مدرسه را نیز از محل اعتبارات توازن استانی آغاز خواهیم کرد و سازمان مسکن و شهرسازی باید دو مدرسه را احداث کند و ۲ مدرسه نیز از محل اعتبارات اتباع ساخته خواهد شد، مدرسه اتباع یکی در منطقه تبادکان و دیگری در ناحیه ۵ آموزش و پرورش ساخته خواهد شد، البته بیشتر دانش آموزان اتباع در مناطق تبادکان، ناحیه یک،۲، ۵ و تعدادی نیز در ناحیه ۴ هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با بنیاد علوی امضا کردیم تا پایان سال ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: ساخت ۴مدرسه توسط بنیاد علوی قطعی شده است، اما برای ساخت ۳ مدرسه توسط این بنیاد با مشکل تامین زمین روبه رو هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز