خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین همایش مسئولین حفاظت فنی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۵۲

سومین همایش مسئولین حفاظت فنی استان خراسان رضوی با رویکرد ارتقاء سطح دانش و آگاهی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از مشهد، نایب رئیس کانون ایمنی و مسئولین حفاظت فنی استان خراسان رضوی در سومین همایش مسئولین حفاظت فنی استان گفت: این همایش با محوریت ایمنی کار در ارتفاع، به صورت تئوری و عملی با حضور مسئولین حفاظت فنی دارای تأییدیه صلاحیت ایمنی از اداره کار امروز دوشنبه در حال برگزاری است.

حمید سرابی مقدم افزود: این همایش به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش مسئولین حفاظت فنی و برنامه ریزی لازم برای کاهش سطح حوادث سقوط از ارتفاع در سطح کارگاه ها و صنایع برگزار می شود.

وی درباره ضرورت برگزاری چنین همایش‌هایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه براساس مواد قانونی مندرج در ماده ۸۵ و ۹۳ قانون کار، رعایت مسائل ایمنی و آموزش آن در کارگاه های مشمول قانون کار الزامی است.

وی ادامه داد: براین اساس بکار گیری مسئول حفاظت فنی در این کارگاه ها و محیط های کاری و صنعتی توسط کارفرمایان باید مورد توجه قرار بگیرد و ارتقاء سطح دانش و آگاهی این افراد نیز در راستای اثرگذاری بیشتر، بسیار ضروری است.

نایب رئیس کانون ایمنی و مسئولین حفاظت فنی استان خراسان رضوی گفت: در این همایش که با حضور هیات مدیره کانون کشوری مسئولین ایمنی و بهداشت کشور و مهمانانی از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است، بالغ بر ۲۳۰ نفر از مسئولین حفاظت فنی حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز