خبرگزاری کار ایران

کسب و کاری آسان همراه با درآمد بالا با منسوجات

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۸۴۱

در این مقاله قصد داریم راه و روش آسان کسب درآمد را به شما معرفی کنیم. یکی از انواع منسوجات پارچه است همانگونه که می دانید پارچه از قدیم مورد توجه کارآفرینان بوده و توانسته است بسیاری از صاحبان کسب و کار را پولدار کند شما نیز می توانید با پارچه درامد سطح بالایی برسید درادامه چند نوع پارچه را بررسی می کنیم.

پارچه رومبلی

 کیفیت و قیمت پارچه رومبلی برای کسانی که قصد تعویض پارچه مبلی خود را دارند، بسیار حائز اهمیت بوده به همین دلیل این افراد همواره به دنبال بهترین پارچه های مبلی و البته با قیمت مناسبی هستند. با توجه به قیمت بالای مبل ها، تعویض آن ها کار عاقلانه ای نیست اما چاره کار چیست؟ در چنین مواقعی می توان تعمیر مبل را جایگزین تعویض کرد. از مزایای مهم تعمیر مبلمان می توان به صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد. همچنین در تعمیرات مبل، افراد می توانند با توجه به سلیقه شخصی خود مبل های خود را تغییر دهند در حالی که ممکن است گاهی در هنگام تعویض رویه مبل افراد نتوانند طرح مورد نظر خود را در بازار پیدا کنند.

 

پارچه آنغوره

یکی از پرفروش ترین پارچه ها برای ساخت عروسک روسی و دیگر عروسک ها پارچه آنغوره می باشد برای ساخت عروسک با قیمت مناسب و پایین از این پارچه استفاده می شود بنابراین قیمت پارچه آنغوره برای عروسک سازان مهم است. در ادامه به مشخصات پارچه آنغوره می پردازیم. پارچه آنغوره یک سمت پرز مانند می باشد و سمت دیگر پرز کمتری دارد هر دو طرف مورد استفاده قرار میگیرد زیرا کشش کمی دارد. رنگ پارچه پنکیکی می باشد که رنگ زیبایی دارد. عرض پارچه ۱۵۰ سانتی متر است. پشم آنغوره به‌دلیل لایه‌های کرکی و جلوه‌های هاله مانند به انتخابی برای دوخت لباس‌ها سایر پوشاک بافتنی تبدیل شده است. محصولاتی از قبیل سویشرت و دستکش نیز از آنغوره تولید می شوند. از آن‌جایی آنغوره کشش زیادی ندارد، عموما با سایر الیاف مانند آلچاکا یا پشم گوسفند ترکیب می‌شود تا خاصیت کشسانی و حجم بیش‌تری پیدا کند.


کسب و کاری آسان همراه با درآمد بالا با منسوجات

 

پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز را می شناسید؟ احتمالا اگر نگاهی به کمد لباس‌های خود بیاندازید، خواهید دید که تعداد زیادی از لباس‌های شما با استفاده از پارچه ویسکوز دوخته شدند. بنابراین قیمت پارچه ویسکوز برای بیشتر مردم مهم است. پارچه‌ ویسکوز نرم، سبک وزن و جذاب که پوشش راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. به‌طور کلی پارچه ویسکوز با استفاده از متریال خمیر چوب ساخته می‌شود. متریالی که جایگزین ابریشم است و تقریبا خواصی شبیه به این پارچه لوکس دارد. با استفاده از این پارچه می‌توانید انواع مختلفی از بلوز، کت، پیراهن خانگی و حتی منسوجات دیگری که در خانه کاربرد دارد، آماده کنید.


کسب و کاری آسان همراه با درآمد بالا با منسوجات

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز