خبرگزاری کار ایران

با کشمش ثروت و موجودی حسابم را تقویت کردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۵۴۳

از کودکی می دانستیم که کشمش یکی از محصولات بسیار مقوی و سرشار از خواص است اما من در بزرگسالی متوجه شدم که تولید آن می تواند خواص مالی زیادی هم بر روی زندگی ام داشته باشد و با توجه به همین موضوع توانستم فردی موفق شوم و در ادامه بهترین محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

کشمش سیاه

انواع انگورهای خشک شده را برایتان نام می ‌بریم که ممکن است نام چند تا از آنها را شنیده باشید انگور خشک شده مویز ایرانی که به آن فخری هم گفته می ‌شود و قیمت کشمش سیاه با توجه به اینکه بسیار مفید است کاملا به صرفه می باشد و مویز ضد سرطان است و در دین اسلام بشدت خوردن آن توصیه شده است. به میزان 21 عدد در روز، مواد معدنی زیادی دارد و می ‌تواند خیلی از بیماریها را درمان کند و حتی از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری کند اینکه در اسلام به خوردن مویز توصیه شده نشان می دهد این نوع انگور بیش از 1000 سال است که تولید و مصرف می شود و این تاریخچه بسیار حائز اهمیت است.

مویز ۲۹۵ کیلو کالری دارد که این ۱۰۰ گرم حاوی پتاسیم کربوهیدرات ویتامین ۳ منیزیم ویتامین ب ۱۲ پروتئین کلسیم می باشد نوع بعدی کشمش آفتابی است کشمش هم خواص آنتی باکتریالی تقریباً دارد کشمش بعدی تیفی کشمش زرد و کشمش سبز قلمی است کشمش تیفی همان کشمش پلویی است اگر بخواهیم خواص کشمش را نام ببریم می شود به این موارد اشاره کرد توضیحات جزئی را فاکتور می گیریم و فقط به نام بردن آنها اکتفا می کنیم.

 

کشمش طلایی

کشمش زرد همان کشمش سبزمی باشد با این تفاوت که کشمش زرد درزمان فرآوری آن از دود گوگرد استفاده می شود و این موضوع بر روی قیمت کشمش طلایی تاثیر گزار است. تمام مراحل خشک کردن کشمش زرد مانند کشمش سبز می باشد با این تفاوت که درمرحله خشک شدن انگور پودر گوگرد را آتش می زنند تا انگورها در معرض دود گوگرد قرار گیرد. با این روش فرآوری کشمش بدست آمده رزد می شود.

کشمش زرد بلند یا کشمش طلایی بلند که به کشمش زردقلمی کاشمری نیزمعروف است یکی از محصولات صادراتی ایرانی است که از نظر کیفیت در گریدهای مختلف موجود است و عمدتاً به کشورهای همسایه صادر می شود. این کشمش شبیه کشمش سبز بلند است که به دلیل همراهی با آجیل به آن کشمش آجیلی نیز می گویند، اما تفاوت آن در فرآیند تولید آن است که در آن کشمش در معرض گوگرد سوزان قرار می گیرد تا رنگ آن کاملاً زرد شود و ماندگاری آن افزایش یابد.

با کشمش ثروت و موجودی حسابم را تقویت کردم

کشمش تیزابی

جدای از شرایط اقلیمی، کاشت و برداشت به موقع و نیز بر کیفیت نهایی و قیمت کشمش تیزابی تأثیر می گذارد. ازموارددیگری که درتولیدکشمش مرغوب تاثیر دارد و کمتر مورد توجه قرار می گیرد شرایط خشک شدن، حمل و نقل، تازگی محصول، بهره برداری به موقع، استفاده از نگهدارنده های مجاز و غیره است.

در تولید صنعتی کشمش انواع انگور را از بازارهای انگور بی دانه جمع آوری کرده و سپس صورت کاملا مکانیزه به کارخانه حمل می کنند و در آنجا پس از شستشو و دسته بندی انگور بسته به نوع انگور و ظاهر و بافت آن اقدام به طبقه بندی محصول به یک، دو و سه درجه می کند و سپس پس از استریل و آبکشی محصول در دستگاه های مدرن و به روز قرار می گیرند که در شرایط عادی آماده خشک کردن محصول می باشند.

با کشمش ثروت و موجودی حسابم را تقویت کردم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز