خبرگزاری کار ایران

توزیع ۷۵۰ تن مرغ منجمد در گیلان از ابتدای امسال تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۹۱

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب در گیلان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار انجام می‌شود گفت: از ابتدای امسال تا کنون در چند مرحله در مجموع۷۵۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.
قاسم جوادزاده افزود: همچنین طبق مصوبه جدید ۴۰۰ تن مرغ منجمد آماده توزیع در فروشگاه‌های استان است.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون هر کیلوگرم مرغ منجمد در گیلان به قیمت ۴۸ هزار تومان عرضه می‌شود، خاطر نشان کرد: مشکلی در تامین مرغ استان وجود ندارد و هم اکنون علاوه بر تولید روزانه مرغ گرم هزار و ۷۰۰ تن مرغ منجمد ذخیره سازی در استان وجود دارد که در صورت نیاز عرضه می‌شود.
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزوی بیان داشت: مرغ منجمد فعلا قرار است در یکی از فروشگاه‌های بزرگ در رشت توزیع شود، این مرغ به قیمت ۴۰ هزار تومان خریداری و ۴۲ و ۴۳ هزار تومان در فروشگاه مربوطه به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه مرغ منجمد ۴۵ هزار تومانی سایز کوچک و دارای تاریخ مصرف محدود است، اظهار داشت: برای توزیع این مرغ در استان نیز مکاتباتی با مسئولان مربوطه در تهران انجام شده‌است.
روزانه بیش از ۵۵۰ تن مرغ در گیلان تولید می‌شود؛ حدود هزار واحد مرغداری در استان گیلان فعال است.

 
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز