خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

لایروبی کانال آشوارده ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۰۲۴

استاندار گلستان گفت: لایروبی کانال آشوارده ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حضور قرارگاه خاتم الانبیا در استان روند توسعه گلستان را تسریع می کند.

به گزارش ایلنا، استاندار گلستان با اشاره به تاثیر فعالیت هلدینگ ها و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در گلستان زمینه تسریع در توسعه و پیشرفت استان را فراهم می آورد و حمایت های لازم از این قرارگاه صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در جلسه پروژه های قرارگاه خاتم الانبیا در استان با حضور مدیران پروژه های این قرارگاه در استان تصریح کرد : لایروبی کانال آشوراده در پروژه علاج بخشی خلیج گرگان ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و البته به نظر می رسد باید عمق یک و نیم متری این لایروبی افزایش پیدا کند.

 وی افزود :پروژه سد نرماب یک پروژه پر اهمیت برای استان است و خوشبختانه تا کنون ۹۹ درصد بدنه سد و تاسیسات آن اجرا شده است و تلاش داریم با پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه اجرای باقی قسمت های سد را فراهم آوریم.

 استاندار گلستان تاکید کرد : طرح آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) که با تلاش بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست و تلاش دارد آبرسانی به ۴۳۲ روستا را محور اقدامات خود قرار دهد ، طرحی ارزشمند است که رضایتمندی مردم مناطق محروم را به همراه دارد.

 زنگانه تاکید کرد: زهکشی اراضی کشاورزی برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است که در سفر ریاست جمهور به گلستان هزار میلیارد تومان مصوبه برای آن اخذ شد و تلاش داریم با پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه تسریع در اجرای این پروژه را فراهم آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز