خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر رو به رشدی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲۹۶

وزیر کشور که مقارن بعدازظهر دوشنبه برای بررسی طرح های توسعه ای و عمرانی استان آذربایجان شرقی وارد تبریز شد، اعلام کرد که یکی از نیازهای مهم کلان شهرهای کشور ، در حوزه حمل و نقل عمومی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی، در ارتباط با ناوگان حمل و نقل شهر تبریز گفت: خرید اتوبوس‌های جدید و بازسازی اتوبوس ها در کلان شهر تبریز با همکاری دستگاههای ذی ربط در دستور کار قرار دارد و تاکنون تعدادی از اتوبوس های بازسازی و خریداری شده در فرایند چرخه حمل و نقل شهر تبریز به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه روند رو به رشدی را در تقویت حمل ونقل عمومی شهر تبریز شاهد هستیم، گفت: ظرفیت خوبی در شهر تبریز برای خرید و تجهیز هر چه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد.

هدف سفر امروز وزیر کشور به تبریز، برنامه های مختلفی، از جمله افتتاح دهمین نمایشگاه فناوری رینوتکس تبریز بعد از توقف دوساله به علت کرونا، بازدید از وضعیت ناوگان اتوبوسرانی و همچنین سرکشی به خط دوم متروی تبریز و پیگیری مصوبات سفر قبلی است.

دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) از امروز تا ۶ آبان در تبریز برگزار می‌شود و امسال ۷۱۰ طرح فناورانه و نوآورانه از ۱۵ استان در نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز