خبرگزاری کار ایران

سرقت سرایدار جوان از خانه‌ای در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۴۴۱

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خانه‌ای در نیاوران خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: رسیدگی به این پرونده به دنبال وقوع یک فقره سرقت سه میلیارد ریالی از خانه‌ای در نیاوران در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، سارق در ابتدا با باز کردن در ورودی بدون آثار شکستگی وارد خانه شده و مقدار زیادی دلار، طلا و ساعت‌های گرانقیمت را سرقت کرده است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه شدند که این سرقت از سوی یک فرد آشنا انجام شده است، گفت:‌ماموران در ادامه با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم به سرایدار جوان این ساختمان شک کرده و رفتار او را تحت نظر قرار دادند تا اینکه متوجه شدند که این سرایدار اقدام به سرقت اموال قیمتی کرده است.

وی ادامه داد: ماموران سرایدار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. او تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا سعی در انکار بزه انتسابی داشت، اما سرانجام در جریان بازجویی‌ها به سرقت دلار، طلا و پول نقد از خانه مذکور اعتراف و عنوان کرد در خانه را هنگامی که مالباخته در منزل حضور نداشت با کلید باز کرده است‌.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز