خبرگزاری کار ایران

سارق خانه تبعه چینی دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۸۲۷

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل سرقت از خانه یک تبعه چینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» اظهار کرد: با وقوع سرقت منزل از یک تبعه چینی در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند، سرقت توسط یک جوان ۲۲ساله انجام شده است و با تحقیقات میدانی و رصدهای‌های اطلاعاتی مخفیگاه سارق را در جنوب تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان اداره هفدهم پس از دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه تبعه چینی در خانه متهم کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۸ فقره سرقت از خانه‌های سطح شهر تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر پرونده نیز شناسایی و دستگیر شده است خاطر نشان کرد: با دستور بازپرس پرونده، متهم جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز