خبرگزاری کار ایران

ربودن پزشک معروف در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۴۳۲

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان ربودن یک پزشک سرشناس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی به تشریح دو پرونده پلیس آگاهی در روزهای اخیر پرداخت و گفت:‌ اولین پرونده مربوط به ربودن یک پزشک معروف در تهران است. درپی وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط دو فرد در شرق تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم  پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران پلیس دراین پرونده افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، پدر و پسری با جعل عنوان مامور پلیس، نزد این پزشک سرشناس تهرانی رفته و او را سوار بر ماشینش کرده و اقدام به ربودن وی کرده‌اند. همچنین در ادامه و با استفاده روش‌های پلیسی مشخص شد که متهمان همراه با این پزشک وارد خانه‌ای در جنوب تهران شده و با بستن دست مالباخته، خودرو وی را سرقت و  همچنین حساب‌های بانکی او را تخلیه‌  کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان مالباخته را چهار روز در خانه حبس کرده بودند، تصریح کرد: شاکی بعد از چهار روز موفق به نجات خود شده بود و ماجرا را برای ماموران بازگو کرد. ماموران پلیس نیز در گام نخست متوجه شدند، سارقان با کارت بانکی این مالباخته به واحدی صنفی در شرق تهران مراجعه کرده و مقدار زیادی طلا و سکه خریداری کرده‌اند. در ادامه کارآگاهان وارد عمل شده و با شیوه‌های نوین کشف جرم هویت دو متهم را شناسایی کردند.

ولیپور گودرزی افزود:‌ در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که سارقان پس از خرید سکه و طلا به یکی از استان‌های شرقی کشور متواری شده‌اند. که در همین راستا ماموران پلیس با هماهنگی‌های قضائی راهی مخفیگاه متهمان در یکی از استان‌های شرقی کشور شده و آنها را در  یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

به گفته وی متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی و سرقت به عنف اعتراف کردند و در ادامه تحقیقات به سه فقره سرقت به عنف دیگر نیز معترف شدند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز