خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون روستایی استان خبر داد؛

توزیع آرد نانوایی‌هابا محور تعاون روستایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۶۳

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از توزیع آرد نانوایی‌ها توسط 43 دستگاه خودروی مجهز به ردیاب و با محور تعاون روستایی در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام رحمانی با اعلام این خبر تصریح کرد: آرد نانوایی‌ها با استفاده از 43 دستگاه خودروی ویژه از روز چهارشنبه 27 مهرماه با محوریت اتحادیه‌های تعاون روستایی در تمامی سطح استان پخش می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین در ادامه اظهار کرد: قرارداد‌های مربوطه به خودرو‌های حمل آرد منعقد شده و تمامی خودرو‌های باری به سیستم ردیاب و GPS متصل هستند.

رحمانی افزود: این عمل با هدف توزیع دقیق آرد بین نانوایی‌ها و همچنین نظارت و پیشگیری برای جلوگیری از پخش خارج از شبکه در استان قزوین به اجرا رسیده است.

وی یادآور شد: تا قبل از توزیع آرد از سوی تعاونی روستایی، این کار به عهده اتحادیه خبازان بود که اکنون با نظارت متمرکز و دقیق تری ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول همچنین گفت: آرد نانوایی‌های شهرستان بوئین زهرا با سهمیه 22 هزار کیسه آرد، شهرستان آوج با سهمیه 5 هزار و 900 کیسه با نظارت اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا توزیع خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین اضافه کرد: تعداد 27 هزار و 90 کیسه آرد برای نانوایی‌های تاکستان و 90 هزار کیسه آرد برای نانوایان شهرستان قزوین هر کدام از سوی اتحادیه‌های شهرستان مربوط به خود توزیع خواهند شد.

رحمانی عنوان کرد: 34 هزار و 391 کیسه آرد برای شهرستان البرز و 13 هزار و 327 کیسه برای شهرستان آبیک از سوی تعاون روستایی استان قزوین توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز