خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مزیت‌های قزوین برای سرمایه گذاران شناخته شده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۰۹۵

استاندار قزوین گفت: مزیت‌های استان قزوین هنوز برای سرمایه گذاران شناخته شده نیست و اگر مزیت‌ها معرفی شوند به طور قطع سرمایه گذاران با اشتیاق بیشتری در استان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین با بیان اینکه برخی از سرمایه گذار‌ی‌ها در سطح کشور و استان مغفول مانده‌اند و باید بتوان آن‌ها را در استان اجرایی کرد، اظهار کرد: سرمایه گذاری در نصب دوربین ثبت جرائم رانندگی یکی از سرمایه گذاری‌هایی است که سرمایه کمی را هم نیاز دارد ولی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بسیار تاثیرگذار است و با توجه به اینکه استان قزوین جزو مسیرهای پرحادثه کشور است باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

استاندار قزوین گفت: می‌توان با نصب دوربین‌های هوشمند در جاده‌های استان تمامی تخلفات رانندگی را ثبت کرده و در کاهش تصادفات جاده‌ای یک اقدام بسیار تاثیرگذار را انجام داد.

وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان قزوین اضافه کرد: در برگزاری همایش، صرف برگزاری همایش ملاک نیست و برگزاری آن باید به گونه‌ای باشد که خروجی آن ورود سرمایه گذار به استان قزوین باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: به نظر می‌رسد باید چندین پروژه اصلی استان احصاء شود و در این همایش ارائه شود تا شاهد جذب سرمایه گذاران به استان قزوین باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز