خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اشتغال استانداری:

56 مورد فرصت‌های سرمایه گذاری در قزوین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۲۳

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اشتغال استانداری قزوین گفت: 56 مورد فرصت‌های سرمایه گذاری توسط دستگاه‌ها مشخص شده و باید برای جذب سرمایه گذاران هدف‌ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد بارگاهی در دومین نشست کمیته هماهنگی برگزاری همایش جذب سرمایه گذاری استان که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، گفت: ما هنوز به یک بسته سرمایه گذار در سطح بین المللی نرسیده‌ایم و ابتدا باید با ظرفیت‌های استان همایش را ملی برگزار کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اشتغال استانداری قزوین ادامه داد: این موضوع، دغدغه بخش خصوصی از سال‌های گذشته بوده و تاکنون ادامه دارد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قزوین هم در این جلسه گفت: باتوجه به عزم جمعی استان مبنی بر برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان قزوین در آینده نزدیک، استاندار به عنوان رئیس این همایش و معاون اقتصادی به عنوان رئیس شورای راهبری انتخاب و معرفی می‌شوند.

امیر خلیلی خواه ادامه داد: ما به دنبال ارائه بسته سرمایه گذاری هستیم و بخشی از طرح‌های نیمه تمام که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارد در این همایش به منظور جذب سرمایه گذار علاقه‌مند معرفی خواهد شد.

وی عنوان کرد: اتاق بازرگانی قزوین دبیرخانه این همایش را پذیرفته  که از حسن نظر و تعامل ریاست اتاق بازرگانی و همکاران تشکر می‌کنیم.

در پایان این نشست ضمن تاکید بر انتخاب اتاق بازرگانی قزوین به عنوان دبیر خانه دائمی همایش جذب سرمایه گذاری استان، با حضور مسئولین دستگاه‌های حاضر، دفتر دبیرخانه در طبقه دوم پارلمان بخش خصوصی استان افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز