خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین خبر داد؛

تکمیل 40 پروژه نیمه کاره اولویت شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۵۰۸

شهردار قزوین از نیمه کاره ماندن 40 پروژه در شهر قزوین خبر داد و گفت: تکمیل این تعداد پروژه نیمه کاره در اولویت کاری ما قرار دارد و ما تا پایان سال هیچ پروژه جدیدی را تعریف نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی صباغی روز پنجشنبه به مناسبت هفته وحدت و در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری، تصریح کرد: در دنیای امروز که بدخواهان جهان اسلام باروش‌های مختلفی چون تفرقه افکنی در بین مسلمانان و با هدف رسیدن به منافع پست و غیرانسانی خود تلاش می‌کنند، تنها مسیر رسیدن به پیروزی در مقابل دشمنان جهان اسلام، باور به ضرورت وجود وحدت و اهمیت وحدت کلمه مسلمانان و همچنین پرهیز از هرگونه اختلاف و مجادله بین مذاهب و اقوام است.

شهردار قزوین اظهار کرد: تنها با همدلی و همراهی یکدیگر و همچنین خلاقیت و نوآوری می‌توان در جهت توسعه و پیشرفت کشور و استان گام برداشت.

صباغی افزود: در این خصوص شهرداری‌ها در تلطیف فضای شهری نقش بسیار مهمی داشته و در شرایطی که زندگی شهری ما را از هم دور کرده، اجرای این دسته از طرح ها می‌تواند در روحیه شهروندان بسیار تاثیرگذار بوده و اهمیت داشته باشد.

این مسئول امور شهری ضمن بیان این موضوع که در دنیای امروزی امکانات شهری به سمتی پیش می‌رود تا انسان‌ها بتوانند راحت در آن زندگی کنند، اضافه کرد: زندگی کنونی در شهرها باعث ارتباطات کمتر بین افراد شده و باید این مسئله را به عنوان یکی از ارکان مهم مورد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین افزود: زیست پذیری شهر مفهومی چند وجهی دارد و با مفاهیم دیگر از جمله کیفیت زندگی، زیرساخت های انسان محور، سلامت اجتماعی و حتی اقتصاد شهری پیوند خورده، یکی از شاخصه های مهمی که در پروژه های شهرداری مورد نظر قرار می گیرد، ارتباط میان زیست پذیری و اقتصاد شهری است تا جایی که فضاهای جدید ایجاد شده باید حس خوشایند در طبیعت بودن  را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

شهردار قزوین، گردشگری را به عنوان اساس شهر پایدار و اقتصاد سبز معرفی کرد و خاطر نشان کرد: اقتصاد سبز نیازمند زیرساخت هایی است که هر کدام باید یکدیگر را تکمیل و یک مجموعه کامل از فضاهای خدماتی و یا گردشگری معنادار و جذاب شکل بدهند.

این مسئول با بیان اینکه اجرای پروژه حاضر و سالن ورزشی سردار در راستای توجه به مطالبات شهروندان در حال انجام است، عنوان کرد: گردشگران  به منظور ایجاد محیطی امن و مفرح برای استفاده عموم شهروندان از پهنه بوستان ملی باراجین تا مناطق کم برخوردار شهری همچون محله نواب به مطالبات توجه و به آن عمل می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز