خبرگزاری کار ایران

خلج: نسبت به هزینه هایی که انجام دادیم عالی نتیجه گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۱۰

وینگر شهرداری همدان از اوضاع آرام تیمشان گفت و مدعی شد موفقیت تها به معنای قهرمانی نیست.

مهدی خلج در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط تیم شهرداری همدان در این فصل از مسابقات لیگ آزادگان اظهار داشت: خداروشکر تیم شرایط خوبی دارد. بیشتر بازیکنان چندین سال کنار هم هستیم و  بازیکن های جوان و خیلی خوبی به تیم اضافه شدند که به تیم کمک میکنند. تیم یک دستی داریم و آینده خیلی خوبی در انتظار ماست.

وی افزود: سال گذشته آقای طلایی زحمت زیادی کشیدند. امسال هم آقای جمشیدیان شکل خاصی به تیم دادند و نیازی به تعریف نیست چون خود ایشان در بهترین تیم ها در سطح اول فوتبال کشور بازی کردند و تجربه بسیار خوبی از فوتبال ایران دارند.

وینگر با تجربه شهرداری همدان در ادامه خاطر نشان کرد: به عنوان عضوی کوچیک از این مجموعه تمام تلاشم را  می کنم تا در جهت موفقیت تیم قدم بردارم. موفقیت تیم و باشگاه فقط کسب قهرمانی نیست؛ اهداف ما در تیم شهرداری همدان متفاوت است و خوشحالم که در راستای رسیدن به آن ها موفق عمل می کنیم.

خلج در پایان گفت: چوکا  تیم ریشه دار و خوبی است که مربی خوبی هم دارد؛ ولی ما بعد بازی با چادر ملو سخت تمرین کردیم روی نقاط قوتمان تمرکز کردیم. فقط با ذهنیت برد پا به زمین بازی خواهیم گذاشت و جز برد به هیچ چیزی فکر نمیکنیم. امیدواریم که با این برد بتوانیم  هوادارانمان را خوشحال کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز