خبرگزاری کار ایران

عباس عامری: امیدوارم بد شانسی ها تمام شود/ از نظر فنی بسیار خوب هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۰۹

مدافع بلند قامت تیم مس شهر بابک مدعی شد بد شانسی تنها عامل عدم کسب امتیاز های بیشتر است و این تیم قطعا جز مدعیان خواهد بود.

عباس عامری بازیکن تیم مس شهر بابک در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط این تیم اظهار داشت: واقعاً تیم خوبی داریم و از اینکه در هر مسابقه چندین موقعیت خوب را از دست می‌دهیم کلافه شدیم. امیدوارم هر چه زودتر بد شانسی‌هایمان تمام شود و بتوانیم مزد باز‌ی‌های خوبمان را بگیریم.

وی افزود: کیفیت فنی ما خیلی بالاست و بازیکنان بسیار خوبی داریم. کادر فنی خیلی زحمت می‌کشد و واقعاً ناراحتیم که چرا با این کیفیت فنی عالی، تا الآن نتوانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا از این هفته بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مدافع مستحکم مس خاطر نشان کرد: بازی سختی پیش روی ماست. شمس آذر تیم قابل احترامیست و قطعاً صدر نشینی آن ها اتفاقی نیست اما تیم ما متحد شده تا در شهر خودمان بتوانیم صدر نشین لیگ را شکست داده و دل طرفدارانمان را شاد کنیم.

عامری در رابطه با اوضاع مالی تیم مس گفت: از مدیریت بسیار ممنونم که هوای بازیکنان را دارد. شرایط ایده‌آل نیست اما واقعاً حمایت مسئولین را احساس می کنیم. قطعاً کسب نتایج بهتر موجب دلگرمی مدیران می شود تا با حمایت بیشتر بتوانیم در قامت یک تیم مدعی ظاهر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز