خبرگزاری کار ایران

سالاری: تمام تلاشمان را می کنیم تا شرمنده مردم تالش نشویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۴۲

دروازه‌بان چوکا در رابطه با شرایط تیم ابراز امیدواری کرد و مدعی شد پتانسیل خوبی در این تیم نهفته است.

ناصر سالاری بازیکن تیم چوکای تالش در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون شرایط تیم ابراز امیدواری کرد و گفت: از جانب طرفداران همه جوره حمایت می شویم. از نظر فنی هفته به هفته بهتر می‌شویم و امیدوارتر به کار ادامه می‌دهیم. همین که سه هفته متوالی شکست نخوردیم یعنی در مسیر بهتری نسبت به ابتدای فصل قرار داریم.

وی درباره تغییر در کادر فنی چوکا اظهار داشت: آمدن آقای اشجاری باعث شد انگیزه بازیکنان چند برابر شود. شخصیت در خور تیم چوکا به تیم ما برگشته و فقط نیاز به یک پیروزی داریم. آقای غلامی هم برای ما زحمت کشید و از ایشان ممنونیم. تیم یک دستی داریم و مطمئنا با تدابیر کادر فنی می توانیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

سنگربان چوکا درباره درخشش خود در چند هفته اخیر نیز خاطر نشان کرد: لطف خداست که می توانم نمایش های خوبی داشته باشم. همه بازیکنان زحمت زیادی می کشند و من نیز سعی می کنم تا با هوشیاری بیشتر حافظ دویدن های بازیکنان خط جلو باشم. من سابقه حضور در تیم های بزرگ لیگ برتری مثل تراکتور و صنعت نفت را دارم و به جرئت می گویم چوکا در حد تیم های لیگ برتری طرفدار عاشق دارد تمام تلاشمان را می کنیم تا خدایی نکرده شرمنده این مردم نازنین نباشیم.

سالاری در رابطه با شرایط مالکیت و مدیریت تیم نیز اظهار داشت: متاسفانه مشکلات کم نیست و پرداخت ها به طور منظم و مطلوب انجام نشده اما همین که یک نفر را داریم که پاسخ تماس های ما را می دهد جای شکرش باقیست. امیدواریم هر چه سریع تر منابع مالی به تیم تزریق شود تا با تمرکز بیشتری لیگ را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز