خبرگزاری کار ایران

حمید نادری: قدم به قدم پیش می رویم/ شرایط تیم خوب است و از همه چیز رضایت داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۶۱

بازیکن جوان پارس جنوبی جم از امیدواری به آینده و اهدافشان برای صعود به لیگ برتر صحبت کرد.

حمید نادری در گفتگو با خبرنگار ایلنا پیرامون برتری تیم پارس جنوبی جم در مقابل خلیج فارس ماهشهر در هفته هفتم رقابت های لیگ آزادگان اظهار داشت: بازی سخت و مهمی را بردیم. می توانستیم با کمی دقت گل های بیشتری هم بزنیم. پیش از دقیقه 60 بود که اخراجی دادیم و با یک بازیکن کمتر مجبورشدیم بازی را کنترل کنیم. با توجه به این که بازی در آبادان برگزار می‌شد زمین کیفیت خوبی داشت و توانستیم برنامه‌هایی که داشتیم را درست انجام دهیم.

وی افزود: کادر فنی پیش از هر مسابقه تمام اطلاعات لازم درباره تیم و بازیکنان حریف را برای ما شرح می‌دهند و همین موضوع کمک می‌کند تا با ذهنیت باز و آگاهی بیشتر به مصاف رقبا برویم. برای ادامه فصل برنامه داریم و پله پله پیش خواهیم رفت تا در نهایت بتوانیم به اهدافمان برسیم. رسیدن به لیگ برتر سخت است و ما توان انجام این کار سخت را داریم. 

نادری خاطر نشان کرد: در هفته های ابتدایی بازی‌های سختی داشتیم و تقریباً خوب نتیجه گرفتیم. زمان می‌خواستیم تا بتوانیم خودمان را در شرایط لیگ پیدا کنیم و خداراشکر که این مهم اتفاق افتاده و به خوبی می‌دانیم از هر بازی چه خواسته‌ای داریم.

بازیکن تیم پارس در خصوص بازی پیش رو مقابل تیم آرمان گهر سیرجان گفت: با تیم خوبی بازی داریم. قطعاً کار سختی پیش روی ماست. فقط به برنده شدن فکر می‌کنیم و با تدابیر کادرفنی قطعاً می‌توانیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز