خبرگزاری کار ایران

هاشمی فر: در دفاع کردن برنامه داریم ولی این به معنای دفاع مطلق نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۸۵

مدافع گلزن استقلال ملاثانی از شرایط بد مالی تیمشان گفت و مدعی شد اگر حمایت های لازم صورت نگیرد تیم دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

امین هاشمی فر بازیکن استقلال ملاثانی پیرامون اوضاع این تیم در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرایط روحی و روانی تیممان عالیست و از نظر فنی هم به همه نشان دادیم که چه تیم با برنامه و قدرتمندی هستیم. دفاع کردن در فوتلا روز دنیا یک تواناییست و تیم ما قطعا به بهترین شکل این کار را انجام می دهد اما به این معا نیست که در بازی فقط به فکر دفاع کردن باشید. زدن 12 گل در 7 مسابقه آمار خوبی به شمار می رود که نشان می دهد تیم ما برای تک تک دقایق بازی برنامه دارد. 

وی افزود: کادر فنی ما به خوبی تیم را محیای هر بازی می کند و ابراهیم اشکش نشان داده در این فصل چقدر با تجربه تر شده و حق این مربی کار بلد در فوتبال رسیدن به مقاطع خیلی بالا تر است. 

مدافع گلزن استقلال ملاثانی خاطر نشان کرد: تنها مشکل و دغدغه اصلی تیم ما بحث مالی است که واقعا کار را سخت می کند. تیم در رده دوم جدول قرار دارد و بازیکنان دریافتی چشم گیری نداشتند. تا این جای کار با غیرت عمل کردیم و در زمین بازی به غیر از بردن به چیز دیگری فکر نمی کنیم اما واقعا نبود شرایط مناسب بالاخره یک روز کار دست تیم ما خواهد داد و با این اوضاع نباید انتظار داشت که تا پایان فصل بتوانیم همین روند را حفظ کنیم.

هاشمی فر درباره بازی پیش رو مقابل خوشه طلایی ساوه گفت: از نظر روحی و روانی بسیار آماده هستیم و بجز برنده شدن به چیزی فکر نمی کنیم. بازی در خانه ماست و هیچ تیمی نمی تواند به راحتی از چنگ ما فرار کند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز