خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم همدان:

مشکل آب همدان باید زمانی حل می‌شد که به دادستان نامه زدم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۵۶

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مشکل آب همدان مربوط به یکی دو سال گذشته نیست، گفت: ترک فعل استاندار همدان و مدیران آب آخرین حربه نمایندگان بوده که سیستم قضایی باید اقدام عاجل کند.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با تأکید بر اینکه زمانی باید مشکل آب همدان حل می‌شد که بنده به دادستان همدان نامه زدم، اظهار کرد: بنده یک سال قبل به دادستان نامه زدم و خواستار رسیدگی به ترک فعل استاندار و مسئولان آب همدان شدم.

وی با بیان اینکه نمایندگان تمام تلاش خود را در زمینه حل مشکل آب همدان داشتند، تصریح کرد: نمایندگان بارها از طرح آبرسانی به همدان بازدید داشته و مورد بررسی قرار دادند و یک بار ۵۰۰ میلیارد و یک بار هم ۱۱۰۰ میلیارد پول برای این طرح آورده شده و جلسات متعددی برگزار شده است.

فلاحی با اشاره به اینکه آخرین مسئله‌ای که مطرح شده این است که شبکه آب شهر همدان مشکل دارد و رینگ بین مخازن وجود ندارد، خاطرنشان کرد: موضوعی که بیشتر مردم را ناراحت می‌کند این است که برخی قسمت های شهر آب وجود دارد اما در برخی نقاط آبی نیست. اگر آب هست باید برای همه باشد، اگر نیست برای همه نباشد.

نماینده مردم همدان در مجلس تأکید کرد: روز گذشته موضوع شبکه آب همدان را از معاون وزیر نیرو پیگیر شدم و درخواست کردم نسبت به اصلاح شبکه و رینگ و مخازن اقدام عاجل شود.

وی با بیان اینکه بین مخازن غرب و شرق همدان ارتباط نیست، گفت: به علت اینکه بین مخازن غرب و شرق همدان ارتباط وجود نداشت، ۱۶ کیلومتر لوله‌گذاری مجدد از مهاجران به سمت تصفیه خانه بهشتی اجرا شده که هزینه مضاعفی را به گردن بیت‌المال گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز