خبرگزاری کار ایران

دادستان همدان:

اشخاص و ارگان‌ها با ارائه مدرک، خسارت‌شان را طلب کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۵۹

دادستان همدان گفت: اشخاص و یا صاحبان صنوف و مدیران نهادهایی که از اقدامات اغتشاشگران خسارت دیده‌اند، می‌توانند با ارائه مدرک از آنها شکایت کرده و خسارت خود را طلب کنند.

به گزارش ایلنا ازهمدان، حسن خانجانی  در جمع خبرنگاران با محکومیت اغتشاشات اخیر که سبب آسیب رساندن به جان و مال افراد و خسارت دیدن اماکن عمومی شده است اظهار کرد: اشخاص و یا گروه و ارگانی از جمله مردم عادی، کسبه، شهرداری‌ها، بانک‌ها و دستگاهی که به واسطه اقدامات تخریب‌گرایانه آشوبگران آسیب دیده‌اند، می‌توانند با طرح شکایت، خسارت خود را طلب کنند.

 وی افزودد: با توجه به شرایط حاضر و مطالبه عمومی برای برخورد قاطع با آشوبگران، رسیدگی به پرونده‌های شکایت علیه برهم زنندگان نظم عمومی در اولویت قرار دارد.

دادستان همدان افزود: بنابراین هر فرد یا گروهی و هر صاحب صنف و دستگاهی که آسیب دیده و جان و مالش مورد حمله و تخریب قرار گرفته، می تواند با در دست داشتن اسناد و مدارک، از آشوبگران شکایت کرده و خسارت دریافت کند.

‌وی تاکید کرد: مردم و دستگاه‌ها می‌توانند از دوربین‌های مداربسته خود اسناد و مدارکشان را تهیه و در شناسایی و معرفی آشوبگران برای بازپس‌گیری میزان خسارت وارده به اموالشان شکایت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز