خبرگزاری کار ایران

دیدار سردار «اشتری» با متولیان اتاق اصناف کشور / تلاش حداکثری پلیس برای تامین امنیت کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۹۷۹

فرمانده کل انتظامی کشور در نشست با متولیان اتاق اصناف کشور با اشاره به تلاش حداکثری پلیس برای تامین امنیت کسب و کار و فعالیت های اقتصادی گفت: بازاریان و فعالان اقتصادی همواره حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و ما شاهد نقش آفرینی این عزیزان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع حساس و تاثیرگذار کشور بوده ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، عصر امروز نشست صمیمی مسئولان و متولیان اتاق اصناف کشور و اتحادیه های مهم و موثر با سردار " حسین اشتری  " ؛ فرمانده کل انتظامی کشور در سالن فجر ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار اشتری در این نشست صمیمانه اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"، همرزمانش و شهیدان انتظامی درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی روزافزون داریم.

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج) و اعیاد پیش رو عنوان کرد: حضور در جمع محترم مسئولین و متولیان اتاق اصناف کشور و اتحادیه های موثر و بازاریان را مغتنم شمرده و به یکایک عزیزان خیرمقدم عرض می کنم.

 نقش بازاریان در ادوار مختلف تاریخ

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نقش بازاریان در برهه های حساس تاریخی عنوان کرد: نقش افرینی بازاریان و فعالان اقتصادی در ادوار مختلف بر کسی پوشیده نیست؛ این قشر شریف و محترم همواره حامی و پشتیبان  انقلاب اسلامی بوده و ما شاهد نقش آفرینی این عزیزان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع حساس و تاثیرگذار کشور بوده ایم.

 نقش آفرینی برای تحقق شعار سال

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار سال مبنی بر " تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی" مطرح کرد: متولیان اتاق اصناف کشور، بازاریان و فعالان اقتصادی نقش بی بدیلی در تحقق این شعار دارند و تاثیرگذاری این گروه در رونق کسب و کار و اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست.

 امنیت بسترساز توسعه  همه جانبه   

سردار اشتری با بیان اینکه در بستر امنیت هر موفقیت و دستاوردی حاصل می شود، تصریح کرد: بدون امنیت، علم آموزی ، کسب و کار، تجارت، توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... محقق نمی شود؛ امنیت بسترساز تحقق هر آسایش و آرامشی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تلاش حداکثری پلیس برای امنیت آفرینی در فضای کسب و کار و فعالیت های اقتصادی تاکید کرد: همه باید قدردان امنیت مطلوبی که به برکت لطف خداوند متعال، هدایت و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری" مدظله العالی"، هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و رهبری حاصل شده است باشیم.

وی یادآور شد: برای امنیت این مرز و بوم صدها هزار نفر شهید و جانباز تقدیم شده است و همه باید حافظ امنیت باشیم و از امنیت مثال زدنی کشور صیانت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با مروری بر وقایع تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: در طول عمر انقلاب، با تلاش جوانان نخبه و دلسوز شاهد هستیم که کشور در مسیر رشد و تعالی است و دشمن از این پیشرفت های ما عصبانی می باشد؛ بنابراین به دنبال این است که با تکیه بر توطئه و تهدیدات مختلف و نوین به ما آسیب بزند.

 تلاش مذبوحانه  دشمن برای  تضعیف امنیت

سردار اشتری با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال تضعیف امنیت کشور هستند اما بدانند تلاش هایشان ناکام می ماند، مطرح کرد: نیروهای مسلح تا پای جان برای امنیت کشور ایستاده اند و برای صیانت از امنیت و آرامش مردم لحظه ای عقب نشینی نمی کنند.

وی با اشاره به شرفیابی مقام معظم رهبری " مدظله العالی" به دانشگاه تربیت افسری و پلیس امام حسن مجتبی (ع) مطرح کرد: بیانات سراسر نور و حکیمانه مقام معظم رهبری " مدظله العالی " برای همه ما برکت داشت و راهگشا، بسیار روحیه بخش و امیدآفرین بود.

 پلیس ؛ مکتبی و انقلابی  

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن از ایران قوی می ترسد و به د نبال ایجاد ناامنی در کشور است، تصریح کرد: امروز ما به عنوان پلیس ایمانی، مکتبی، انقلابی و پیشرفته، جانمان را برای امنیت مردم می دهیم و حافظ ارزش ها هستیم.

وی خطاب به متولیان اتاق اصناف و اتحادیه های موثر و بازاریان عنوان کرد: شما عزیزان نقش آفرینان جبهه اقتصادی هستید و تلاش کنید که در این حوزه نیز شاهد موفقیت های روزافزون باشیم و ان شاء الله همکاری و تعاملات روزافزون مجموعه انتظامی کشور و اصناف و بازاریان باشیم.

 قدردانی متولیان اتاق اصناف و اتحادیه ها از پلیس

گفتنی است، در این نشست صمیمانه، جمعی از متولیان اتاق اصناف کشور و بازاریان ضمن قدردانی از تلاش فرماندهی انتظامی کشور برای تامین امنیت کسب و کارها عنوان کردند؛ قدردان نقش آفرینی پلیس در رونق کسب و کار و فعالیت اقتصادی می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز