خبرگزاری کار ایران

تمرکز بر مدیریت بازگشت زوار و پیشگیری از تصادفات احتمالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۰۵

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تمرکز ما در مجموعه فراجا به ویژه کارکنان و همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی، در بازگشت زائران و پیشگیری از تصادفات احتمالی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، جلسه بین بخشی هماهنگی سازمان‌های متولی ترافیک صبح امروز در قرارگاه ترافیکی اربعین حسینی (ع) پلیس راهور فراجا با حضور سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور و همه دستگاه‌های کشوری و لشکری برگزار شد.

در آغاز جلسه سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، با ارائه گزارشی از وضعیت ترددها، ورود و خروج وسایل نقلیه شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از داشبورد درج اطلاعات ترافیکی استان‌های مرزی از هوشمندسازی مدیریت ترافیک اربعین حسینی (ع) در سال جاری خبر داد و گزارشی از وضعیت پایش لحظه‌ای ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین تردد زائران به مرزها و پیش بینی بازگشت زائران اربعین حسینی را ارائه نمودند.

سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور نیز با قدردانی از تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان خدوم پلیس راهور در طرح اربعین حسینی (ع) بیان داشت: خداوند را شاکر هستیم که توفیق نصیب ما شد یک بار دیگر در خدمت زائران اربعین حسینی باشیم.

سردار اشتری گفت: افتخار ما در مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خدمت‌رسانی به آحاد مردم به ویژه زائران حسینی در ایام اربعین سالار شهیدان است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، وی افزود: خوشبختانه پلیس راهور هم دارای تجربه کافی و عملیاتی در مدیریت اربعین حسینی (ع) هستند و هم از دانش و تکنولوژی روز برای مدیریت ترافیک و ارتقاء ایمنی ترددها بهره گیری می‌نمایند.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان اظهار داشت: تمرکز ما در مجموعه فراجا به ویژه کارکنان و همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی، در بازگشت زائران و پیشگیری از تصادفات احتمالی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز