خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری تاکید کرد:

لزوم توجه جدی به مدیریت بازگشت زائران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۴۱۹

فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از پایانه مرزی «خسروی» گفت: این پایانه از امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و در صورت تقویت می‌تواند پذیرای زائران بیشتری در سال‌های آتی باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پایانه مرزی «خسروی» از امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار است، گفت: خدمات رسانی به زائران تا پایان زمان بازگشت آن‌ها با جدیت از سوی پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی ادامه خواهد داشت.

سردار «اشتری» در قرارگاه اربعین مرزبانی استان کرمانشاه گفت: خدمت به زائران امام حسین (ع) توفیق و افتخاری بزرگ است که بخش بزرگی از آن نصیب پلیس و به ویژه مرزداران استان کرمانشاه شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: مدیریت بازگشت زائران از کربلای معلی موضوع بسیار مهمی است و حتماً باید به آن توجه جدّی شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی مشکلی از نظر تأمین امنیت زائران وجود ندارد و تلاش می‌شود، همین امنیت مطلوب و پایدار تا پایان مأموریت اربعین تداوم یابد.

سردار اشتری گفت: پایانه مرزی خسروی از امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و در صورت تقویت می‌تواند پذیرای زائران بیشتری در سال‌های آتی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز