خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

توافق هسته‌‌ای هنوز در دسترس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۰۳۱

وزیر امور خارجه تاکید کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید بر اساس وظایف و مسئولیت فنی خود عمل کند و از رویکرد سیاسی و دوگانه در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای فاصله بگیرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در ملاقات آنیکن هویتفلد، وزیر امور خارجه نروژ با در نیویورک با یکدیگر در مورد آخرین تحولات موضوعات روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه در این ملاقات، ضمن اعلام آمادگی برای افزایش تماس‌ها و ترسیم مسیر روشن برای تعمیق و گسترش همکاری‌ها بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود و متنوع دو کشور تاکید کرد.

وی ضمن تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد مذاکرات لغو تحریم‌ها گفت: در صورت وجود اراده لازم نزد آمریکا، توافق همچنان در دسترس است.

امیرعبداللهیان ادامه داد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید بر اساس وظایف و مسئولیت فنی خود عمل کند و از رویکرد سیاسی و دوگانه در مورد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای فاصله بگیرد.

وزیر امور خارجه نروژ نیز در این ملاقات، با تاکید بر موضوعات مطروحه در مناسبات دوجانبه، بر اهمیت همکاری‌های دو کشور تاکید کرد و همچنین علاقمندی کشورش برای حل سریع‌تر موضوع برجام و گسترش همکاری‌ها را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز