خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران:

جامعه شورایی بیشترین دغدغه و ارتباط را با موضوعات کشاورزی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۸۷

سروری گفت: جامعه شورایی بیشترین دغدغه را در ارتباط با موضوعات کشاورزی دارد چرا که به صورت دائم با مردم و کشاورزان مرتبط است.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران و پس از نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با وزیر جهاد کشاورزی، گفت: نقاط مشترک زیادی بین جامعه شورایی و وزارت کشاورزی و کشاورزان عزیز وجود دارد.

وی افزود: ظرفیت شورای عالی استان‌ها می‌تواند باعث هم‌افزایی در سطح روستاها شود زیرا روستاها محل اصلی تولید محصولات کشاورزی است و  این نهاد می‌تواند زمینه‌ساز پررونق کردن کشاورزی در کشور شود.

سروری اظهار داشت: جامعه شورایی بیشترین دغدغه را در ارتباط با موضوعات کشاورزی دارد چرا که به صورت دائم با مردم و کشاورزان مرتبط است و انتقال این مهم از طریق کارگروه مشترک میان شورای عالی استان‌ها و وزارت جهاد کشاورزی که توافق امروز ما با دکتر ساداتی‌نژاد وزیر محترم بود، میسر خواهد شد.

سروری در پایان تصریح کرد: کارگروه مشترک به صورت مداوم تعاملات بین دو دستگاه را باید رصد کند تا بتوانیم استفاده بهینه از این توافق در راستای رفع مشکلات حوزه کشاورزی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز