خبرگزاری کار ایران

معرفی ۲ گزینه نهایی شهرداری شیراز؛

انتخاب شهردار به شنبه موکول شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۱۱۶

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز پس از رأی گیری، محسن اردکانیان و محمد حسن اسدی را به عنوان ۲ گزینه نهایی شهرداری شیراز انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا، بر اساس انتخاباتی که در میان اعضای شورای شهر شیراز انجام شد ۵ کاندیدا برای شهر داری شیراز حضور داشتند که این افراد پس از رأی گیری به ۲ نفر تقلیل پیدا کردند.

محسن اردکانیان با ٩ رأی و محمد حسن اسدی با ۸ رأی توانستند به مرحله نهایی انتخاب شهردار رسیدند.

بر اساس این رأی گیری سعید مصفا سرپرست فعلی شهرداری شیراز ۵ رأی کسب کرد و محمد فرخ زاده نیز ٢ رأی کسب کرد.

قرار است روز شنبه رأس ساعت ١۶ آخرین مرحله انتخاب شهردار شیراز اقدام شود.

سخنگوی شورای شهر شیراز با اشاره به وقایع پیش آمده در انتخاب شهردار گفت: گزینه نهایی شهرداری شیراز روز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ مشخص می‌شود.

هفتاد و نهمین صحن علنی شورای شهر که به صورت فوق‌العاده بعد از ظهر امروز با یک ساعت و ربع تاخیر از زمان اعلام شده آغاز شد.

بنا بود که در این جلسه تکلیف شهردار شیراز مشخص شود که بنا بر آنچه به صورت غیررسمی مطرح شد، اعضای شورای بر سر گزینه نهایی به نتیجه نرسیدند.

سخنگوی شورای شهر در حاشیه صحن علنی شورای شهر با عذرخواهی از خبرنگاران برای تاخیر بیش از یک ساعت اظهار کرد: با توجه به اینکه محمدفرخ‌زاده رسما انصراف نداده بناست که بین ۵ نفر باقی مانده رای‌گیری شود.

او با بیان اینکه ۲ نفر از میان این ۵ نفر امروز با رای اعضا انتخاب می‌شوند، گفت: گزینه نهایی شهرداری شیراز روز شنبه مشخص خواهد شد.

محسن اردکانی، محمدحسن اسدی، ناصر شمس، آرش فرج‌زاده، محمد فرخ‌زاده و سعید مصفا گزینه‌های شهرداری شیراز هستند که روز گذشته آرش فرج‌زاده رسما انصراف خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز