خبرگزاری کار ایران

دادستان رامهرمز؛

کیفرخواست پرونده یکی از صندوق‌‌های غیرمجاز وام خانگی در رامهرمز صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۰۳

در پی دستور رئیس کل دادگستری خوزستان به‌ منظور تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی در استان، دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز از صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی معروف به صندوق غیر مجاز وام خانگی قلندری و کلاه‌کج خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمد حسین‌زاده در این خصوص اظهار کرد: این پرونده با شکایت یک‌هزار و ۷۹۳ نفر و با موضوع تحصیل وجوه کلان به‌ صورت قبول سپرده اشخاص حقیقی منجر به حیف و میل اموال مردم، مورد رسیدگی دادسرای رامهرمز قرار گرفت.

وی افزود: به لحاظ متواری بودن متهمان، کیفرخواست به‌ صورت غیابی صادر و پرونده جهت رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

حسین‌زاده یادآور شد: پیش از این تصویر و مشخصات متهمان پرونده به تعداد شش نفر، جهت شناسایی و دستگیری آن‌ها از طریق خبرگزاری میزان منتشر شده بود که تلاش ضابطین قضایی جهت دستگیری متهمان، بی‌نتیجه ماند.

وی افزود: در پرونده‌های مشابه در دادسرای عمومی و انقلاب رامهرمز بخش عمده‌ای از مطالبات شکات به لحاظ همکاری متهمان در مرحله دادسرا و تحقیقات پرداخت شد، لیکن در پرونده مذکور به جهت متواری بودن متهمان، این امر میسر نشد و پرداخت طلب شکات منوط به صدور حکم قطعی دادگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز