خبرگزاری کار ایران

دستگیری یک تروریست فرا مرزی توسط وزارت اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۲۸

وزارت اطلاعات یک تروریست با دامنه‌ی فعالیت فرا مرزی را دستگیر کرد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات بدین شرح است: به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند: با توفیقات الهی و مجاهدت‌های فداکارانه و هوشمندانه‌ سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از پر سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین تروریست‌ها با دامنه‌ عملیات تروریستی فرامرزی دستگیر و به زندان منتقل شد.

بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه، سوابق فعالیت‌های تروریستی در چهار کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری- تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنا‌یت‌کارانه و شیطانی پرداخته است. این عضو حلقه‌ تروریسم فرامرزی که متخصص سلاح‌های سنگین نیز است، پس از شکست تکفیری‌ها از مدافعان پر افتخار حرم و محدود شدن حوزه عمل آنها در سوریه، پایگاه فعالیت‌های تروریستی خود را به دو کشور پیرامونی جمهوری اسلامی ایران منتقل و به یکی دیگر از گروهک‌های تروریست، جنایت ‌پیشه و ضد وحدت امّت اسلامی پیوست و به اقدامات خرابکارانه خود علیه ملّت سرافراز ایران و تمامیت ارضی کشور ادامه داد.

جان بر کفان گمنام ایران اسلامی اعلام می‌نمایند که با توکل به ذات اقدس احدیت و با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و در ادامه جهاد مستمر خود، بازداشت سایر جنایت پیشگان و تروریست‌ها را، در هر نقطه و هر لانه‌ای که باشند، همچنان در دستور کار و مأموریت مقدس خود خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز