خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون امنیت ملی مطرح شد؛

ضربات وزارت اطلاعات به جریانات ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۷۲

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور وزیر اطلاعات در جلسه این کمیسیون گفت: طبق گزارش ارائه شده، با اشراف وزارت اطلاعات ضربات دقیقی به جریانات ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز حجت الاسلام و المسلمین خطیب، وزیر اطلاعات و معاونان ایشان در حوزه امنیت و ضدجاسوسی در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور پیدا کردند.

وی توضیح داد: در این جلسه، وزیر اطلاعات گزارش مفصلی از اقدامات این دستگاه در یک ساله گذشته در مواجهه با تهدیدات و توسعه امنیت کشور ارائه کرد. بر اساس این گزارش، در این دوره رویکرد وزارت اطلاعات افزایش هماهنگی جامعه اطلاعاتی بوده و با اشراف وزارت اطلاعات ضربات دقیقی به جریانات ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

وی افزود: در مواجهه با تهدیدات تروریسم تکفیری هم اقدامات موثری صورت گرفته است. علیرغم برخی تلاش های تکفیری ها برای اخلال در امنیت در ایام عزاداری محرم، اشراف وزارت اطلاعات منجر به برگزاری مراسم های محرم، در کمال امنیت و آرامش شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: وزارت اطلاعات با اشراف تهدیدات مختلفی از جانب جریانات ضدانقلاب و رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است. همچنین تامین امنیت اقتصادی هم از اولویت‌های کاری وزارت اطلاعات در دوره جاری بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز