خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

اسامی مدیران دوتابعیتی را در اختیار نمایندگان قرار نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۶۰

نماینده مردم محلات در خصوص عدم ارائه اطلاعات مدیران دوتابیعبتی بیان کرد: مجلس از عدم ارائه اسامی مدیران و مسئولان دو تابعیتی و دارای گرین کارت به نمایندگان مجلس انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در  جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به قرائت گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص مسئولان و مدیران دو تابعیتی و دارای گرین کارت در جلسه علنی روز گذشته گفت: دیروز من در تذکری خواستار آن شدم که اسامی این افراد در اختیار نمایندگان قرار بگیرد که آقای لاریجانی رئیس مجلس پاسخ داد که وزارت اطلاعات این اسامی را به ایشان داده و وی آن را به کمیسیون امنیت ملی داده است و می توانیم از این کمیسیون بگیریم.

وی ادامه داد: از دیروز تا امروز، من دو بار به کمیسیون امنیت ملی مراجعه کردم اما گفتند ما فهرستی نداریم و حتی آقای فلاحت پیشه رئیس کمیسیون هم گفت ما فهرستی در اختیار نداریم و خود شما در صحن به رئیس جلسه بگویید. وقتی طبق گزارش کمیسیون امنیت ملی، وزارت اطلاعات گفته است که تعداد این افراد زیاد است اما وقتی مصادیق برای ما روشن نیست و در تاریکی حرکت می کنیم، نمی توانیم تصمیم گیری درستی داشته باشیم.

نماینده مردم محلات خاطر نشان کرد: این هم مانند اسامی دریافت کنندگان ارز یا بدهکاران کلان بانکی شده است؛ مثلا می گویند ۱۱۰ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در دست ۱۰۸ نفر است، اما اینکه اینها چه کسانی هستند ما خبر نداریم.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که اداره بخش پایانی جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: در گزارش کمیسیون امنیت ملی صریحا آمده است که منابع برای ما کافی نبوده و بانک اطلاعاتی از دو تابعیتی ها نداریم؛ شاید در گذشته در این خصوص کوتاهی شده باشد، چرا که همین اسامی هم به سختی به دست آمده است.

وی افزود: در همین حد را هم پیگیری می کنیم که اگر فهرستی است در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز