خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از مناطق سیل‌زده ایذه رخ داد؛

اعتراض مرد روستایی نسبت به وضعیت زندگی مردم خوزستان/ این مشکلات حق ما نیست + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۱۵۶

در جریان بازدید استاندار خوزستان از مناطق سیل زده، یک مرد روستایی در روستای ناشلیل ایذه از شرایط زندگی خود و آسیب‌هایی که در جریان توفان‌های هفته گذشته متحمل شده است، ابراز گلایه‌مندی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، یک مرد روستایی در روستای ناشلیل ایذه با اشاره به شرایط فعلی زندگی خود و دیگر اهالی روستا پس از خرابی‌های ناشی از سیل، خطاب به استاندار گفت: این زندگی یک روستایی در خوزستان است، شرایط زندگی مرا ببینید، آیا واقعاً این حق من مسلمان است؟

او ادامه داد: این که یک مدیر در دورترین نقطه بنشیند و از دور فرمان بدهد که نشد کار، خوزستان روی گنج خوابیده است. آیا رواست که من این گونه عذاب بکشم؟ آیا شما این را قبول دارید؟

استاندار در پاسخ به این اعتراض گفت: ما هم برای بررسی همین موضوع به اینجا آمده‌ایم.

مرد روستایی در ادامه خطاب به صادق خلیلیان گفت: من با چشم کور هم احترام شما را نگه داشته و چیزی نمی گویم؛ نه تنها من، بلکه باید موضوع شرایط زندگی تمام مردم خوزستان بررسی شود.

استاندار نیز بیان داشت: باید آمار و گزارش خسارت‌ها را در اختیار هیات دولت قرار دهیم تا بررسی شوند. نه تنها خوزستان، بلکه چند استان دیگر درگیر این سیل شده اند.

مرد بختیاری پرسید: آیا فایده ای هم دارد؟ 

استاندار پاسخ داد: گزارش‌ها را در اختیار دولت قرار می‌دهیم تا خسارت‌ها پرداخت شوند؛ ما برای همین موضوع به اینجا آمده‌ایم.

در خاتمه، مرد روستایی این وعده استاندار را پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز