خبرگزاری کار ایران

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان تاکید کرد؛

لزوم تجمیع اعتبارات پژوهشی در قالب طرح های کلان در راستای توسعه استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۷۳

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان گفت: تجمیع اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی در قالب طرح های کلان با هدف توسعه و تحقق اشتغال دانش بنیان در استان ضروری است.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری در جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به ضرورت پیوند موثر بین دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی و فناوری اظهار داشت: برای توسعه استان لرستان لازم است اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی استان تجمیع و بر روی طرح های کلان متمرکز شوند.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به وجود ظرفیت های موجود در واحدهای فناور، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برجسته علمی در استان، برای اجرای طرح های مورد نیاز استان توسط پارک علم و فناوری اعلام آمادگی کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان هم در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش پارک علم و فناوری در تحقق اشتغال دانش بنیان گفت: نیاز است که پژوهش‌هایی که با اعتبارات استانی انجام می‌شوند، در قالب طرح های کلان مورد نیاز استان و براساس اولویت‌ها برنامه ریزی شوند.

سمانه حسن پور افزود: در این راستا سازمان مدیریت راهکار قانونی جهت تجمیع اعتبارات پژوهشی دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی کردن پروژه های پژوهشی و فناوری مهم استان را پیگیری می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز