خبرگزاری کار ایران

اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا: مقصد دروازه بان چلسی مشخص شد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۵۸۷

بزرگترین و به روزترین اخبار نقل و انتقالات و شایعات از سراسر جهان دنیای فوتبال را دنبال کنید.

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا را در زیر مشاهده می‌کنید:

* پاریس می‌خواهد تقریبا تمام حقوق گویه پرداخت شود تا به اورتون برود. باشگاه ها در حال گفتگو برای پیداکردن راه حلی هستند. گفتگو ها دو روز پیش شروع و در حال ادامه است.

* رئال مادرید علاقه مند به جذب فابیان رویز به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2023 است. البته، معامله بستگی به این دارد که در سرنوشت فابیان در ماه آگوست با ناپولی چه اتفاقی می‌افتد. آنچلوتی همچنان از طرفداران پر و پا قرص فابیان است که او را در ناپولی به خدمت گرفت. رئال این ایده را بررسی خواهد کرد.

* منچستریونایتد همچنان در حال بررسی احتمال جذب بنجامین شسکو است. هنوز پیشنهاد رسمی وجود ندارد، اما صحبت‌ها با اطرافیان بازیکن همچنان که در اوایل هفته فاش شد ادامه دارد. برنامه سالزبورگ همیشه این بوده است که شسکو را در سال 2023 بفروشد. این برای یونایتد یک معامله آسان نیست اما او قطعا در لیست منچستریونایتد است.

* دیمارزیو: نه تنها تیمو ورنر، در مذاکرات با لایپزیگ و سایر باشگاه ها. کپا می تواند بازیکن بعدی باشد که در تابستان امسال به صورت قرضی چلسی را ترک می کند. مذاکرات بین ناپولی و چلسی برای کپا به خوبی پیش می رود، او هدف اصلی جانشینی اوسپینا است.

* نونو تاوارس بصورت قرضی تا 2023 به مارسی فرانسه پیوست.

* چلسی آماده است تا تیمو ورنر را به صورت قرضی به مقصد دیگری انتقال دهد و همچنین انتقال می تواند شامل گزینه خرید نیز باشد. او در لیست یوونتوس و لایپزیش است، هنوز معامله ای نزدیک به تکمیل نیست. نیوکاسل تا امروز مذاکرات مستقیمی برای جذب تیمو آغاز نکرده است.

* رسمی: دنیل مالدینی هافبک میلان با قراردادی قرضی به اسپتزیا پیوست.

* رومانو: یوونتوس دپای را به عنوان یکی از گزینه های خود قرار داده است.

* رسمی: باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد سر الکس فرگوسن به کادر مدیریتی این باشگاه اضافه شده است، به سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ اختیاراتی برای مدیریت جوانب مختلف باشگاه داده شده است.

* کوپه: پس از جذب ژول کونده، اصلی‌ترین و مهم‌ترین خرید بعدی سران بارسلونا برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی است.

 


29 ژوئیه

* مارک آندره تراشتگن قصد ندارد تابستان امسال بارسلونا را ترک کند و هیچ نشانه ای از باشگاه دریافت نکرده است، در حال حاضر‌ اوضاع کاملاً‌‌ آرام‌ است. این هفته هیچ تاییدی در مورد شایعات ظاهر نشد. همچنین، سرجینیو نظرش را تغییر نداده است: او می خواهد در بارسا بماند.

* رسمی: آرتور اوکونکو، دروازه بان سوم آرسنال، باشگاه را ترک کرد و تا ژوئن 2023 به صورت قرضی به کرو الکساندرا ملحق شد.

* جرارد رومرو: احتمال انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا اندکی افزایش یافته است.

* سانتی آئونا: تاتنهام در حال مذاکره با آس رم برای جذب نیکولو زانیولو است. این انتقال ممکن است قرضی همراه با بند خرید دائمی بازیکن باشد و تا پیش از اتمام پنجره تابستانی انجام شود.

* جانلوکا دی مارتزیو: چلسی بر روی جذب کاسادی هافبک 19 ساله اینتر پافشاری می کند. چلسی قبلا مذاکراتی را برای جذب وی با اینتر داشته است و می تواند به زودی پیشنهاد رسمی خود را ارائه دهد.

* گاتزتا دلو اسپورت: جلسه پاری سن ژرمن و اینتر روز گذشته برای مذاکره برای اشکرینیار برگزار شد و نتایج مثبتی داشت. اکنون اطمینان برای انجام معامله بیشتر شده است اما هنوز توافق کامل صورت نگرفته است.

* اتلتیک: بنظر می‌رسد رونالدو در منچستریونایتد خواهد ماند.

* اکیپ: خورخه مندز برناردو سیلوا را به بارسلونا و رئال مادرید پیشنهاد داده است، منچسترسیتی برای فروش هافبک 27 ساله و پرتغالی خود 80 میلیون یورو می‌خواهد.

 


28 ژوئیه

* رسمی: ژول کونده مدافع 23 ساله فرانسوی سویا با قراردادی 5 ساله به بارسلونا پیوست. مبلغ انتقال: 50+10 میلیون یورو.

* دیلی میل: با وجود اینکه چلسی به جذب فوفانا علاقمند است ولی لستر قصد ندارد به پیشنهاد تیم ها برای خرید فوفانا اهمیت بدهد.

* فابریتزیو رومانو: باشگاه بارسلونا به سزار آزپیلیکوئتا اعلام کرده که قصد دارد دوباره با چلسی مذاکره کند!

* کوریره: روبرت فیرمینیو مهاجم لیورپول به باشگاه یوونتوس بسیار نزدیک شده است‌.

* کادناسر: بارسلونا در صورتی که نتواند فرنکی دی‌یونگ را به فروش برساند، ممکن است به سراغ فروش مارک آندره ترشتگن دروازه‌بان 30 ساله و آلمانی خود برای کسب درآمد برود‌.

* میل اسپورت: کریستیانو رونالدو از سران منچستریونایتد درخواست کرده است تنها در صورتی در این تیم خواهد ماند که دستمزد هفتگی اش به 360 هزار پوند برسد.

* هنوز تغییری در وضعیت کریستیانو رونالدو صورت نگرفته است. منچستریونایتد اصرار دارد که او فروشی نیست، کریستیانو در 24 ساعت گذشته به تن هاگ گفت که او همچنان می‌خواهد برود. نماینده او خورخه مندس دوباره تلاش خواهد کرد تا راه حلی پیدا کند.

* قرارداد امضا و تایید شد. آدام آزنو، مدافع چپ با استعداد، بارسلونا را ترک کرد و به صورت آزاد به بایرن پیوست، او پیام خداحافظی با این تیم را منتشر کرد. قرارداد تا ژوئن 2025 با گزینه قرارداد حرفه ای امضا شد.

* بارسلونا در حال آماده سازی اسناد و مدارک برای امضای قرارداد ژول کونده است. این قرارداد به دنبال توافق کامل با سویا خواهد بود که بعد از ظهر چهارشنبه به دست آمد. قرارداد تقریباً برای کونده آماده است که فقط منتظر امضای قرارداد و سپس معرفی شدن به عنوان بازیکن جدید بارسا است.

* خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره درخواست بارسا از فرنکی دی یونگ برای کاهش دستمزدش: بازیکنان را نمی توان از تیم جدا کرد یا تحت فشار قرار داد. این چیزی است که قرارداد جمعی، قانون، عقل و اخلاق نشان می دهد. بارسلونا قوانین و مسئولیت ها را می‌داند.

* اورتون برای خرید گانا گویه به پی اس جی نزدیک شده است. او یکی از نام های موجود در لیست است ولی گفتگوها هنوز در مراحل اولیه است و در روز های آینده ادامه خواهد یافت. پی اس جی میخواهد گویه را هر چه زودتر بفروشد.

 


27 ژوئیه

* رومانو: آاس رم و پاری سن ژرمن در تماس مستقیم برای بررسی احتمال انتقال جینی واینالدوم به المپیکو‌ هستند. همه طرف ها مشتاق تکمیل این انتقال هستند اما هنوز در مورد حقوق و جزئیات بیشتر،‌ مذاکره لازم است. واینالدوم پیشنهادهای دیگری نیز دارد اما او اکنون به رم به عنوان مقصد مورد علاقه اولویت داده است.

* فابریزیو رومانو تایید کرد باشگاه بارسلونا به زودی ژول کونده را به عنوان خرید جدید این تیم معرفی خواهد کرد.

* فولام با آرسنال برای جذب برند لنو به توافق دست یافته است.مبلغ قرارداد 8 میلیون پوند خواهد بود. پس از توافق بر روی جزئیات دقیق، لنو تست های پزشکی را انجام خواهد داد و قرارداد را امضا می کند.

* لوئیس سوارز به ناسیونال پیوست. این مهاجم اروگوئه ای به صورت آزاد اتلتیکو مادرید را ترک و تا سال 2023 با ناسیونال قرارداد امضا کرده است.

* رسمی: کیم مین جائه از فنرباغچه با مبلغ 19.5 میلیون یورو به ناپولی پیوست.

* کان مدیر بایرن به خبرنگار بیلد می گوید: "ما در داخل باشگاه در مورد کریستیانو رونالدو بحث کردیم. من او را یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ می دانم. سپس به این نتیجه رسیدیم که با وجود قدردانی از کریستیانو، او در شرایط فعلی در فلسفه ما نمی گنجد."

* کریستین فالک: سران پاری سن ژرمن تیلو کرر مدافع آلمانی خود را به چلسی پیشنهاد داده است که این پیشنهاد توسط سران چلسی رد شد.

* له‌پاریسین: علیرغم پیشنهاد چلسی، پرسنل کیمپمبه تصمیم گرفت در پاریسن ژرمن بماند.

* اسپورت: فرانکی دی‌یونگ پذیرفت که بارسلونا را ترک کند اما به شرطی که به چلسی بپیوندد.

* رئیس اتلتیکومادرید: نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است ولی پیوستن رونالدو به اتلتیکو غیر ممکن است.

 


26 ژوئیه

* جانلوکا اسکاماکا، مهاجم فصل پیش ساسولو با قراردادی 5 ساله به تیم وستهام منتقل شد.

* رسمی: باشگاه یوونتوس قرارداد آرون رمزی را فسخ کرد.

* رسمی؛ نوردی موکیله، مدافع راست فرانسوی لایپزیش با قراردادی تا سال 2027 با ارزش 15 میلیون یورو به پاری‌‌سن‌ژرمن پیوست.

* جاناتان شرگر: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم خواهان جذب اریک بایی شاگرد سابق خود است.

* رسمی: بایرن قرارداد ماتیس تل از رن را با مبلغ ثابت 20 میلیون یورویی بعلاوه 8.5 میلیون یورو پاداش تکمیل کرد. مدت اعتبار قرارداد تا ژوئن 2027 است.

* سانتی آئونا: دیوید مویس آماده است به عیسی دیوپ اجازه خروج دهد. تنها یک سال از قرارداد دیوپ باقی مانده و وستهام برای این مدافع فرانسوی 21 میلیون یورو می‌خواهد.

* کریستین فالک: نیوکاسل به جذب تیمو ورنر علاقمند است.

* فابریزیو رومانو: ویارئال در حال مذاکره مستقیم با تاتنهام بر سر جیووانی لوسلسو است. این هافبک آرژانتینی کماکان در صدر لیست اهداف اونای امری قرار دارد، مذاکرات در جریان است و باشگاه های دیگری نیز به لوسلسو علاقه نشان داده اند. تیم های ایتالیایی شرایط جذب لوسلسو را جویا شدند. اسپرز روی موضع خود ایستادگی می‌کند.

* ژاوی: "اگر بخواهیم چیزی را اعلام کنیم، آن را انجام خواهیم داد. در حال حاضر صحبت در مورد بازگشت لئو مسی به بارسلونا منطقی نیست، او با پاری سن ژرمن قرارداد دارد بنابراین غیرممکن است. اما در آینده خواهیم دید چه می‌شود."

* اسکای: وستهام می‌خواهد در پست هافبک مرکزی خود را تقویت کند. چکش ها برای جذب آمادو اونانا به لیل پیشنهاد ارائه کرده اند و نیم نگاهی نیز به شرایط پیوتر زیلینسکی در ناپولی دارند.

* رسمی: مانور سولومون با امضای قراردادی تا تابستان 2023 به فولام پیوست.

* دیوید اورنستین: کریستیانو رونالدو در حال سفر به انگلیس است تا در مورد آینده خود با باشگاه منچستر یونایتد صحبت کند. هنوز مشخص نیست که این مهاجم پرتغالی و 37 ساله به تمرینات بازخواهد گشت یا نه. موضع یونایتد تغییر نکرده و رونالدو فروشی نیست. شیاطین سرخ انتظار دارند رونالدو بخش مهمی از این تیم در فصل جدید باشد.

* فابریزیو رومانو: تیمو ورنر واقعا می‌تواند در تابستان امسال چلسی را ترک کند. در کنار آلوارو موراتا که اولویت آلگری است، نام ورنر نیز در لیست یوونتوس برای خط حمله قرار دارد.

 


25 ژوئیه

* رومانو: بارسلونا اکنون به جذب ژول کونده نزدیک شده است. مفاد شخصی کاملاً با کونده توافق شده است، بارسا بر روی پیشنهاد نهایی کار می‌کند. چلسی از انتظار برای چراغ سبز خسته شده است. آنها آماده هستند تا در صورت عدم خرید کونده، گزینه‌های دیگر را بررسی کنند.

* دیمارتزیو: اسکاماکا به وستهام می‌رود، انتظار می‌رود او فردا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. امروز این بازیکن در لندن فرود خواهد آمد. معامله به توافق رسیده است.

* رسمی: خوزه کایخون وینگر اسپانیایی سابق فیورنتینا با قراردادی آزاد به گرانادا پیوست.

* رسمی: بن دیویس قرارداد خود را تا سال 2025 با تاتنهام تمدید کرد.

* ادو، مدیر آرسنال در گفتگو با تی‌ان‌تی درباره مارکینیوش می‌گوید: "ما باید مراقب باشیم. مارکینیوش بخشی از پروژه بلندمدت است، او باید سازگار شود و وارد این روند شود. ما باید آرام باشیم، من به او و خانواده اش گفتم که باید او را معرفی کنیم. ما از مارکینیوش حمایت خواهیم کرد."

* ادر میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو قراردادهای جدید خود را با رئال مادرید امضا کردند. قرارداد جدید بازیکنان از این قرار خواهد بود: میلیتائو: ژوئن 2028، بند آزادسازی 500 میلیون یورو. وینیسیوس: ژوئن 2027، بند آزادسازی یک میلیارد یورو. رودریگو: ژوئن 2028، بند آزادسازی 1 میلیارد یورو. بیانیه رسمی به زودی توسط باشگاه اعلام خواهد شد.

* منچستریونایتد به خوبی از استعداد سالزبورگ بنجامین شسکو مطلع است. او یکی از بازیکنانی است که مورد رصد قرار می‌گیرد اما در حال حاضر این معامله قریب‌الوقوع یا پیشرفته‌ای نیست. باشگاه‌های دیگر از جمله نیوکاسل نیز از وضع او مطلع هستند‌.

* ناهوئل مولینا هفته آینده در مادرید خواهد بود تا تست های پزشکی را پشت سر بگذارد و قرارداد پنج ساله خود را به عنوان بازیکن جدید اتلتیکومادرید امضا کند. اتلتیکو، همچنان منتظر است تا یوونتوس پیشنهاد جدیدی برای آلوارو موراتا، یکی از اهداف مورد نظر آلگری، ارائه دهد.

* بارسلونا در ساعات گذشته نشانه هایی از اطرافیان ژول کونده دریافت کرده است: این بازیکن آماده پذیرش پیشنهاد شرایط شخصی با بارسلونا است. ژاوی هم با او تماس گرفت. چلسی چند روز پیش درباره شرایط شخصی خود با کونده صحبت کرد، اما هنوز هیچ چراغ سبزی از سویا یا بازیکن دریافت نشده است.

* همه چیز برای سومین خرید پاری سن ژرمن خوب پیش می‌رود. لایپزیش و پاری سن ژرمن در حال آماده سازی مدارک برای امضای قرارداد نوردی موکیله در هفته آینده هستند، زمان در مراحل نهایی هستند. توافق کامل و شفاهی بین دو باشگاه در روز شنبه اعلام شد.

* کومو با سسک فابرگاس به توافق کامل شفاهی رسیده است. تیم دسته دوم ایتالیا اکنون قرار است این معامله را با قراردادی دو ساله تکمیل کند. فابرگاس‌، انتظار می رود در ماه آگوست به ایتالیا پرواز کند تا آزمایشات پزشکی را انجام دهد و قراردادش را تا ژوئن 2024 امضا کند.

 


24 ژوئیه

* اکسپرس: چلسی امید خود نسبت به جذب ژول کونده از سویا را از دست داده است و این باعث شده است برای جذب پرسنل کیمپمبه از پاری سن ژرمن مصمم تر شده است.

* اسپورت: باشگاه بارسلونا با ژول کونده برای عقد قراردادی چهارساله به توافق دست پیدا کرده است.

* لاپورتا، رئیس بارسلونا به کارودلاس از ای اس پی ان می‌گوید: "من فکر می‌کنم و امیدوارم داستان لئو مسی با بارسلونا هنوز تمام نشده باشد. هنوز امکان پذیر است، این مسئولیت ماست که مطمئن شویم پایانی زیباتر از آنچه که بود داشته باشیم. به عنوان رئیس بارسا، احساس می کنم مدیون مسی هستم.

* توماس توخل، سرمربی چلسی: "من هیچ به روز رسانی در مورد کونده ندارم. ما درخواست فوری برای بازیکنان باکیفیت و تعداد زیادی بازیکن با کیفیت داشتیم. بدون شک دو بازیکن باکیفیت گرفتیم، اما ما اینطور رقابتی نیستیم و امروز می توانید این را ببینید.

* خوان لاپورتا به کارودلاس می گوید: "فرانکی دی یونگ بازیکن ما است، ما واقعاً او را دوست داریم. پیشنهادهایی برای فرانکی دریافت کردیم، اما تا الان نپذیرفتیم، زیرا می‌خواهیم با او صحبت کنیم و دقیقا بدانیم که او چه می‌خواهد. ما باید برخی از جنبه های وضعیت او را روشن کنیم.

* فابریزیو رومانو: خورخه مندز برنامه دارد برای کریستیانو رونالدو، با باشگاه های اروپایی تماس های مستقیم جدیدی برقرار کند. مندز قصد دارد برای انتقال رونالدو به چلسی و یا بایرن دوباره تلاش کند. اتلتیکو مادرید (برای جذب رونالدو) ابتدا نیاز دارد بازیکن بفروشد.

* مت لاو: چلسی به اینتر اعلام کرده است که آنها می‌توانند روملو لوکاکو را برای فصل دوم نیز بصورت قرضی نگه دارند.

* فابریزیو رومانو: کارنوالی مدیر ساسولو: "یک توافق با وستهام برای انتقال اسکاماکا با مبلغ 36 میلیون یورو به علاوه 6 میلیون یورو انجام شده است همچنین 10% از مبلغ فروش در آینده به ساسولو خواهد رسید."

* ادو در مورد استراتژی نقل و انتقالات آرسنال: "هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، ما در میانه پنجره نقل و انتقالات هستیم و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد. ما برای هر موقعیتی آماده‌ایم، ممکن است فرصت هایی رخ دهد... "

* کونته درباره نظر ناگلزمن در مورد هری کین: "من هرگز در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت نمی کنم. نمی دانم چرا ناگلزمن این کار را کرد؛ فکر می کنم شاید کمی بی احترامی باشد. وضعیت برای هری اینجا در تاتنهام بسیار واضح است: کین بخش مهمی از پروژه ماست."

* انتقال ماتییس تل به بایرن تمام شد. قرارداد تا ژوئن 2027 است و میزان حقوق توافق شده. قسمت اول تست های پزشکی برای روز یکشنبه برنامه ریزی شده است. مبلغ 20 میلیون یورو به اضافه 8.5 میلیون یورو پاداش مبادله می شود. طبق منبع سی اف بایرن، نمایندگان شرکت خواهند کرد. بایرن تل را جزو برترین استعدادهای آینده می‌داند.

* پاری سن ژرمن و لایپزیش در آستانه رسیدن به توافق کامل برای نوردی موکیله هستند. عقد قرارداد دائمی امشب بین دو باشگاه تقریباً به توافق رسیده است. کار در حال انجام است تا معامله به طریق مذاکره همه طرف های درگیر پس از توافق بر سر شرایط شخصی که قبلاً بحث شده است، تکمیل شود.

 


23 ژوئیه

* گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن: "می دانم کیلور ناواس واقعاً به خاطر این وضعیت ناامید شده است اما به او به عنوان دروازه بان دوم اعتماد دارم. آینده کالیموندو؟ من از او راضی هستم، او عالی کار می کند، اما بازار هم فعلا باز است. تصمیم باشگاه و بازیکن را خواهیم دید."

* بارسلونا هافبک با استعداد اسپانیایی اونای هرناندز [2004] از خیرونا را برای تیم جوانان به خدمت گرفت. قرارداد پنجشنبه گذشته امضا شد و اکنون توسط بیانیه باشگاه تایید شده است.

* نیمار: می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم. هیچ کس از باشگاه چیزی در مورد برنامه‌های آینده من به من نگفت، همانطور که اوضاع نشان می‌دهد. نمی دانم آنها چه نوع برنامه ای برای من دارند اما می خواهم بمانم.

* پس از پیشنهاد رسمی دیروز، وستهم در حال مذاکره با فیلیپ کوستیچ درباره شرایط شخصی است. مذاکرات به خوبی پیش می رود، اما هنوز توافق انجام نشده یا تکمیل نشده است. پس از تکمیل قرارداد اسکاماکا [فقط جزئیات کوجک باقی مانده است]، مذاکرات وارد مراحل نهایی خواهد شد.

* نیکولاس تاگلیافیکو با عقد قراردادی تا سال 2025 به لیون پیوست.

* ساوتهمپتون این هفته پیشنهاد رسمی حدود 16 میلیون پوندی برای جذب دائمی لیام دلپ ارائه کرده است. منچسترسیتی این پیشنهاد را رد کرده است. او هدف اصلی ساوتهمپتون است اما هنوز توافقی در کار نیست.

*جرارد رومرو: طی یک چرخش 180 درجه ای، ژول کونده حالا در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است. 

* رومانو: اریک تن هاگ و هیات مدیره منچستریونایتد می خواهند آنتونی مارسیال را در این تابستان در باشگاه نگه دارند. این تصمیم به صورت داخلی گرفته شده و به بازیکن نیز ابلاغ شده است. دو باشگاه مایل هستند او را به صورت قرضی به خدمت بگیرند اما منچستریونایتد در حال حاضر قصد ندارد او را کنار بگذارد.

* شرودر،‌ سرمربی آژاکس: می ترسیم آنتونی برود؟ نه نه. ما تعداد مشخصی از بازیکنان را فروخته ایم و انتظار دارم هیچ کس دیگری باشگاه را ترک نکند. اگر یک بازیکن اصلی دیگر را از دست بدهیم برای ما بد خواهد بود.»

* توخل درباره فشار دادن بارسلونا به آزپی: «شاید کمی از بارسا ناراحت باشم. اما تمام تلاشم را برای چلسی انجام می دهم. این را به آزپیلیکوئتا گفتم، او این موضوع را دوست ندارد  اما او درک می کند. این برای او سخت است زیرا باشگاه دیگر [بارسا] همیشه از او حمایت می کند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز