خبرگزاری کار ایران

بدون حضور خبرنگاران ؛

معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۳۱۴

بعد از مدت‌ها کشمکش امروز ، مراسم معارفه سید سعید صفوی مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان و تودیع امیر ارجمند بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مراسم معارفه سید سعید صفوی، مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بدون حضور خبرنگاران امروز برگزار می شود؛ دراین مراسم که حتی در محل و سالن تودیع و معارفه نیز اختلاف نظر بوده است،  امیر ارجمند مدیرکل سابق تودیع خواهد شد.

سعید صفوی، معاونت فرهنگی شهرداری زنجان، معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور را در رزومه کاری خود دارد.

امیر ارجمند، که در طول دوران مدیریتش انتقادات بسیاری از سوی رسانه های گروهی استان به وی وارد بود امروز تودیع می شود.

در خصوص تودیع و معارفه این مدیر کل حدود یکسال بود که زمزمه های تغییر و جابه جایی هر از چند گاه به گوش می رسید؛ اما هر بار بنا به دلایلی این معارفه و جا به جایی مسکوت می ماند، تا اینکه محسن افشارچی، استاندار زنجان، طی روزهای اخیر با اشاره به تاخیر درانتخاب و جابه جایی مدیریتی جدید میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان، گفته بود: از نظر ما مدیر کل این مجموعه  از چهار ماه پیش تعیین تکلیف شده است، ولی در لایه میانی وزارت‌خانه موش‌دوانی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز