خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

نیاز ۲ میلیاردی بیمارستان هشترود برای تجهیز دستگاه سی تی اسکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۳۲

فرماندار هشترود گفت: برای نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود به ۲میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

علیرضا توری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در هشترود با اعلام  این خبر گفت: برای نصب وتجهیز دستگاه سی تی اسکن تنها بیمارستان امام حسین  (ع) هشترود  طبق بر آورد کارشناسان  شبکه بهداشت ودرمان مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: با رایزنی‌هایی که  که در این مورد صورت‌گرفته است قرار است از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این اعتبار در اختیار شهرستان هشترود گذاشته شود تا هرچه زودتر دستگاه سی تی اسکن که یک نیاز اساسی و ضروری برای بیمارستان این شهرستان است نصب شود و آماده خدمات دهی بیماران نیازمند باشد.

تنها بیمارستان هشترود در مسیر بزرگراه پیامبر اعظم (ص) و همچنین نزدیکترین مرکز درمانی به شهرستان‌های چاراویماق و بخش نظرکهریزی و روستاهای تابعه است و روزانه خیل عظیمی از بیماران به این بیمارستان مراجعه و اکثرا نیز به دستگاه سی تی اسکن نیاز پیدا می کنند پس  وجود این دستگاه می تواند جوابگوی روزانه بیمارانی باشد که به خاطر نیاز به این دستگاه  مجبورند با هزینه های اضافی به شهرهای همجوار از جمله میانه، بستان آباد، مراغه و خود تبریز بروند.

نماینده عالی دولت در هشترود در ادامه اضافه کرد: تمامی قطعات دستگاه سی تی اسکن یک ماه پیش در بیمارستان هشترود وارد شده است ولی با توجه به عدم اعتبار فعلا نتوانستیم نصب و راه اندازی کنیم.

فرماندار هشترود گفت: بلافاصله بعد از اینکه مبلغ ۲ میلیارد تومان تامین شد این دستگاه نصب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز