خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ۱۰ کارآفرین و صنعت گر سرخسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۹۰

فرماندار سرخس در مراسم تجلیل از ۱۰ تولید کننده و کارآفرین سرخسی وعده پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران را داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن نوری‌زاده در جلسه تجلیل از ۱۰ تولید کننده و کارآفرین برتر شهرستان که شب گذشته در محل فرهنگسرای امام رضا (ع) سرخس برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسه با کارآفرینان و مشاغل خانگی در فرمانداری سرخس اظهار کرد: پس از چندین بار که از نمایشگاه ساخت سرخس ۲ بازدید داشتم ساعت ها با کارآفرینان پیرامون مسائل و مشکلات و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی و... به گفتگو پرداختیم و با بررسی توانمندی‌های شهرستان سرخس ، قول داده ایم که پس از پایان نمایشگاه، یک مرکز بررسی مشکلات ایجاد شود تا بین دستگاه‌های تسهیل‌دهنده و همچنین افرادی که نیازمند تسهیلات هستند، ارتباط ایجاد شود و یا مشاغلی که در خصوص دریافت اماکن برای فعالیت مشکل دارند، مشکل آنها بررسی و حل شود و با همین هدف جلسه‌ای را با کارآفرینان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

وی بیکاری و آمار بالای آن را مشکلات عمده شهرستان سرخس عنوان کرد و افزود: بخشی از بیکاری را می‌تواند با ایجاد مشاغل خانگی حل کرد و جوانان به ویژه خواهرانی که در روستاها فعال هستند می‌توانند در چنین جلساتی حاضر شوند تا از نظر کارشناسی آنها استفاده کنیم، ضمن اینکه حضور مسئولان در چنین جلسه‌ای سبب می‌شود تا پنجره واحد مجوزها شکل بگیرد و با این روند بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان را حل کنیم.

فرماندار سرخس اظهار کرد: مشاغل و کارآفرینانی که در نمایشگاه «ساخت سرخس ۲» بودند می‌توانند در حوزه اشتغال به خصوص اشتغال خانگی کمک کنند. در جلسه ۴ ساعته‌ای که با کارآفرینان و دستگاه‌های اجرایی متولی و نهادهای حمایتی داشتیم، مشکلات این کارآفرینان را بررسی کردیم.

نوری‌زاده در پایان سجاد طاهریان را به عنوان نماینده قرارگاه اقتصادی شهرستان در این حوزه منصوب کرد و تصریح کرد: امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه بتوانیم مجدد جلسه با کارآفرینان را برگزار کنیم.

درابتدای این مراسم هراتی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت سرخس گزارشی از فعالیت های این تشکل را ارائه کرد، و سپس خانی زاده دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در جمع تولیدکنندگان و مسئولان محلی سرخس در سخنانی گفت: پتانسیل های شهرستان سرخس برای سرمایه گذاری بسیار بالا است، اما متاسفانه مشکلات باعث شده که این شهرستان توسعه چندانی نداشته باشد و راه ارتباطی نامناسب یکی از مشکلات این منطقه برای سرمایه گذاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز